رشیدی: بازی سرعتی تایلند به آمادگی تیم ایران کمک می‌کند/ اشتباهات کمتری داشتیم

رشیدی: بازی سرعتی تایلند به آمادگی تیم ایران کمک می‌کند/ اشتباهات کمتری داشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: تیم‌هایی مثل تایلند و چین‌تایپه سرعتی بازی می‌کنند و هرچه دیدارهای تدارکاتی بیشتری با آن‌ها داشته باشیم بازیکنان ایران برای مسابقات رسمی آماده‌تر می‌شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان ایران که در اردوی تدارکاتی تایلند به سر می‌برد، از ساعت 13 و ۳۰ دقیقه امروز (چهارشنبه، ۲۴ خرداد) به وقت ایران به مصاف تیم ملی زیر ۲۱ سال تایلند رفت و به پیروزی رسید.

فاطمه رشیدی، سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران در مورد این مسابقه گفت: در جلسه آنالیز تیم در مورد ایرادها با بازیکنان صحبت کردیم تا امروز بدون آن خطاها بازی کنند. نسبت به بازی اول اشتباهات کمتری داشتیم و بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم.

وی در ادامه افزود: بازی در این هوای شرجی با تیمی مثل تایلند کمک می‌کند که برای چلنجر کاپ آماده شویم چون تیم‌هایی مثل تایلند و چین‌تایپه سرعتی هستند و هرچه با آن‌ها بازی کنیم بچه‌ها برای مسابقات رسمی آماده‌تر می‌شوند. امروز هم مثل بازی قبل سعی کردیم از تمام بازیکنانمان استفاده کنیم و با توجه به نکاتی که گفتیم، برنده این دیدار شدیم.

رشیدی در مورد دیدار با تیم ب تایلند گفت: تیم الف تایلند در لیگ ملت‌هاست اما تیم ب این کشور در اردو حضور دارد و قرار است فردا به مصاف این تیم برویم. محک جدی‌تری برای ما خواهد بود. امیدوارم نتیجه آن دیدار هم به نفع ما باشد. البته برای کسب هماهنگی بیشتر به زمین می‌رویم تا آماده چلنجر کاپ شویم.

وی به آمادگی تیم ملی قبل از حضور در چلنجر کاپ اشاره و بیان کرد: خوشبختانه بدنسازی تیم ما خیلی خوب انجام شده است و بازیکنانمان در حال رسیدن به آمادگی‌ کافی برای حضور در مسابقات هستند تا در این رقابت‌ها نتیجه خوبی کسب کنند.

گفتنی است؛ تیم‌های ایران و تایلند پیش از این دیدار دوستانه دیگری هم داشتند که با برد میزبان به پایان رسید. تیم ملی والیبال زنان فردا (پنجشنبه، ۲۵ خرداد) برابر تیم ملی ب تایلند بازی خواهد کرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در اردوی برون مرزی تایلند خود را برای حضور شایسته در مسابقات چلنجرکاپ زنان آسیا که از 28 خرداد تا چهار تیر با حضور 11 تیم به میزبانی اندونزی در شهر گریسک برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

2636