پنج خرید تابستانی پی‌‌اس‌جی: از پوگبای جدید تا ستاره کره‌ای و مهاجم رئال مادرید

پنج خرید تابستانی پی‌‌اس‌جی: از پوگبای جدید تا ستاره کره‌ای و مهاجم رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی برنامه ریزی ها را برای بازسازی ترکیبش در فصل 24-2023 آغاز کرده است. الخلیفی می خواهد طلسم ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا را بشکند و این بار امیدوار است که نقشه هایش موفق تر از دفعات قبل باشد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی از پی اس جی جدا شد و آینده امباپه نیز مبهم است اما تیم پاریسی سعی می کند که  ترکیبش را تقویت کند. آنها تا کنون خرید مانوئل اوگارته از لیسبون، کانگ این لی از مایورکا، مارکو اسنسیو از رئال مادرید، میلان اشکرینیار از اینتر، چر اندور از بنفیکا را نهایی کرده اند که سه تای آخری رایگان خریده می شوند.

اوگارته هافبک اروگوئه ای اسپورتینگ مورد توجه چلسی و پوچتینو نیز قرار داشت که در نهایت پی اس جی حاضر شد تا برای خریدنش 60 میلیون یورو بپردازد. کانگ این لی اهل کره جنوبی نیز تست پزشکی پی اس جی را پشت سر گذاشته و با 20 میلیون یورو از مایورکا راهی پاریس می شود.این بازیکن با هفت گل و هفت پاس گل در لالیگا، عملکرد خوبی را در این فصل داشت. مارکو آسنسیو پس از هفت سال موفق در رئال مادرید راهی پاریس می شود تا این تیم را در فاز هجومی تقویت کند. اشکرینیار نیز به صورت رایگان و به عنوان جایگزین راموس راهی پی اس جی خواهد شد.  

ناشناخته ترین خرید پی اس جی نیز اندور، هافبک ایتالیایی و 18 ساله است که لقب "پوگبای جدید" را کسب کرده است. پی اس جی این بازیکن را رایگان به خدمت می گیرد آن هم در حالی که یونایتد، سیتی، چلسی و یوونتوس هم به دنبال خریدنش بودند.

4125