پاریسن ژرمن در آستانه خرید ستاره جوان کره‌ای

پاریسن ژرمن در آستانه خرید ستاره جوان کره‌ای

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کانگ این لی، ستاره جوان اهل کشور کره جنوبی در یک قدمی پیوستن به پاری سن ژرمن قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، کانگ این لی از سال 2021 در رئال مایورکا حضور دارد و از او به عنوان یکی از استعداد های جوان لالیگا نام برده می شود. این بازیکن در حال حاضر 22 سال دارد و توانایی بازی در پست هافبک هجومی را دارد.

به گفته فابریزیو رومانو، پاریسن ژرمن با کانگ این لی برای یک قرارداد بلند مدت به توافق رسیده است. این بازیکن همچنین بخش اصلی تست های پزشکی باشگاه پی اس جی را با موفقیت سپری کرده است. به زودی قرار است که توافق های نهایی میان پاری سن ژرمن و رئال مایورکا انجام شود و به این ترتیب این بازیکن کره ای به طور رسمی راهی پی اس جی شود.

کانگ این لی از سال 2019 در تیم ملی کره جنوبی حضور دارد و اکنون به عنوان یک بازیکن آسیایی قرار است راهی یکی از مطرح ترین باشگاه های فوتبال اروپا یعنی پی اس جی شود و باید دید که عملکرد او در جمع پاریسی ها به چه شکل خواهد بود.

کانگ این لی بین سال های 2018 تا 2021 در تیم والنسیا توپ می زد. او را می توان محصول آکادمی والنسیا دانست چرا که از سال 2011 در آکادمی والنسیا حضور داشته است.

1470