مالک جدید منچستر یونایتد مشخص شد؟

مالک جدید منچستر یونایتد مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد هم‌چنان به صورت رسمی برای فروش گذاشته شده است اما گزارش ها از قطر حاکی از این است که شیخ جاسم بن حامد الثانی به طور قطع سر جیم راتکلیف را در مسیر خرید این باشگاه شکست داده است.

به گزارش فوتبالی، علی رغم این‌که خبر رسمی در این باره منتشر نشده اما یک سرمایه دار قطری به شیخ جاسم برای خرید باشگاه یونایتد تبریک گفته است. غول انگلیسی هنوز مالک بعدی خود را تایید نکرده است و خانواده گلیزر ها در این هفته درباره این‌که کدام پیشنهاد را قبول کنند تصمیم گرفته اند.  شیخ جاسم سرمایه دار بزرگ قطری با سر جیم راتکلیف مدیر عامل شرکت بین المللی INEOS  در 8 ماه گذشته برای خرید باشگاه یونایتد به رقابت پرداخته است. 

تا به حال 5 پیشنهاد توسط این سرمایه دار قطری به مالکان یونایتد ارائه شده است و گزارش هایی که از قطر آمده نشان دهنده این هستند که پیشنهاد آخر شیخ جاسم برای متقاعد کردن گلیزر‌ها که از زمان اعلام رسمی قصدشان برای فروش این باشگاه مبلغ درخواستی شان را 6 میلیارد پوند اعلام کرده اند، کافی بوده است. هرچند هنوز تایید رسمی از طرف باشگاه یونایتد صورت نگرفته طرفداران شیاطین سرخ از این اتفاق هیجان زده شده اند.


آن‌ها توسط پیام توییتری که زید الحمدان سرمایه دار قطری منتشر کرده هیجان زده شده اند، پیام وی به این شکل بوده است:" به شیخ جاسم بن حامد بن جاسم بابت خرید باشگاه یونایتد تبریک می‌گویم." این توییت در دوازده ساعت توانست 25 هزار لایک دریافت کند. 

پیام الحمدان پس از این‌که نشریه قطری الوطن، که 50 درصد سهام آن متعلق به پدر شیخ جاسم است، ادعا کرد که پیشنهاد شیخ جاسم مورد قبول واقع شده است، انتشار یافت. سهام تیم یونایتد پس از این خبربا افزایش قیمت روبه رو شد. این اخبار در صبح سه شنبه منتشر شد هرچند که انجمن مطبوعاتی اذعان داشته که ادعای گروه شیخ جاسم در حد گمانه زنی است و او در کنار راتکلیف هنوز هم  برای پیروزی در این مزایده تلاش می‌کنند.

2102