نقل و انتقالات/ منچستر و کین، آرسنال و رایس بالاخره به هم می‌رسند؟

نقل و انتقالات/ منچستر و کین، آرسنال و رایس بالاخره به هم می‌رسند؟

پایگاه خبری فوتبالی – آرسنال که منتظر بود تا وستهم بازی خود را در فینال لیگ کنفرانس اروپا انجام دهد و سپس پیشنهاد خود را به این تیم برای رایس ارسال کند حال بسیار به جذب این بازیکن انگلیسی نزدیک شده است.

به گزارش فوتبالی، این روزها اخبار نقل و انتقالاتی زیادی در آستانه بازگشایی پنجره تابستانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا در جریان است و به همین بهانه باهم نگاهی به مهم ترین اخبار روز دنیای فوتبال می‌اندازیم:

منچستر یونایتد ممکن است به دلیل بی میلی تاتنهام به فروش هری کین از رقابت جذب او کنار بکشد. رئال مادرید نیز به این ستاره انگلیسی لینک شده است. (Sky Sports)

.

شیاطین سرخ هم‌چنین به مذاکره بر سر جذب میسون مونت ادامه می‌دهد اما دو باشگاه به توافق بر سر قیمت نزدیک نیستند. (Sky Sports)

.

کیلیان امباپه به پاری سن ژرمن اعلام کرده که قراردادش را تمدید نخواهد کرد، قراردادی که در سال 2024 به پایان می‌رسد و تیم فرانسوی فروش او را در نظر می‌گیرد. (L'Equipe)

.

آرسنال به توافق با وستهم برای جذب دکلان رایس نزدیک است. توپچی ها حاضرند تا مبلغی را برای جذب او بپردازند که اگر بند های اضافه آن فعال شود می‌تواند از 100 میلیون پوند گذر کند. (Guardian)

.

آنسو فاتی وینگر بارسلونا گزینه پیوستن به ولورهمپتون را در معادله با روبن نوس هافبک این تیم رد کرده است. (SPORT)

.

لیورپول از تحسین کنندگان لوی کولویل است اما راضی کردن چلسی برای فروش او دشوار خواهد بود. (Liverpool Echo)

.

منچستر سیتی هم‌جنان به گواردیول مدافع لایپزیگ علاقه مند است اما این تیم آلمانی برای فروش مدافع کروات خود درخواستی 75 میلیون یورویی خواهد کرد. (TalkSPORT)

.

فرنکی دی یونگ هدف تیم یونایتد اصرار دارد که در این تابستان نیوکمپ را ترک نخواهد کرد. (Voetbal International)

2102