ادعای سپاهان درباره رضایتنامه نیازمند: اقتصادی هزینه کردیم!

ادعای سپاهان درباره رضایتنامه نیازمند: اقتصادی هزینه کردیم!

پایگاه خبری فوتبالی- هزینه سپاهان برای رضایتنامه پیام نیازمند، سوژه یکی از اتفاقات جنجالی چند روز اخیر فوتبال ایران بوده است.

به گزارش فوتبالی، دوران حضور قرضی پیام نیازمند در باشگاه سپاهان به پایان رسید و این باشگاه او را با یک قرارداد قطعی از پورتیموننزه پرتغال به خدمت گرفت. آنطور که رسانه‌های پرتغالی مدعی شده‌اند، باشگاه سپاهان برای رضایتنامه دروازه‌بان ملی‌پوشش، یک میلیون یورو – حدود 50 میلیارد تومان – هزینه کرده است. 

در حالی که طبق  دستورالعمل‌های جدید نقل و انتقالات فوتبال ایران، بودجه باشگاههای لیگ برتری، بین 250 تا 325 میلیارد تومان خواهد بود، هزینه سپاهان برای رضایتنامه فقط یک بازیکن، سوالات زیادی را به وجود آورده است.

محمدحسین رحمانی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، امروز در مصاحبه‌ای که با یکی از خبرگزاری‌ها داشته، بدون اسم بردن از سپاهان و نیازمند، با مانور روی این ماجرا، قانون سقف بودجه را زیر سوال برده است:" امیدوارم آنچه می‌دانم اشتباه باشد اما می‌دانم در فوتبال ما چنین مسائلی به هیچ عنوان ثبات نداشته و رعایت نخواهد شد. اگر خیلی راحت بخواهیم در نظر بگیریم طبق آنچه در سایت‌های بین‌المللی اعلام شده مبلغ رضایت‌نامه دروازه‌بان یکی از تیم‌ها نزدیک به 85 میلیارد تومان است. در این حالت چگونه آن باشگاه می‌خواهد تا سقف 325 میلیارد تومان هزینه کند؟"

سپاهانی‌ها، البته مدعی هستند که ارقام مطرح‌شده درباره رقم قرارداد نیازمند، به هیچ وجه درست نیست.

محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان درباره این موضوع گفته است:" ضمن تکذیب مبلغ یک میلیون دلار مبلغ آزادسازی پیام نیازمند باافتخار اعلام می‌کنیم براساس توانمندی مدیریتی هیأت مدیره، مدیریت و عوامل باشگاه و همراهی شخص بازیکن آزادسازی کامل وی با مبلغ بسیار اقتصادی صورت گرفته که پس از پایان اقدامات اداری منتشر خواهد شد."

7655