گلایه مغانلو از ابراهیم شکوری با یک افشاگری عجیب و غریب!

گلایه مغانلو از ابراهیم شکوری با یک افشاگری عجیب و غریب!

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سپاهان درباره جدایی‌اش از پرسپولیس توضیحاتی جالبی داد.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهمترین اتفاقات نقل و انتقالاتی دو سال پیش، انتقال قطعی شهریار مغانلو از سانتاکلارا به سپاهان بود. این انتقال در حالی رقم خورد که مغانلو بعد از یک دوره نه چندان موفق در پرتغال، به صورت قرضی راهی پرسپولیس شد و نمایش خوبی در این تیم داشت اما در نهایت در تهران نماند و به اصفهان رفت. در آن برهه به دلیل اظهارات برخی مدیران باشگاه، در فضای هواداری پرسپولیس ذهنیت مثبتی درباره این مهاجم وجود نداشت. مغانلو هم در تمام این مدت صحبتی نکرده بود اما بالاخره سکوتش را شکست.

 او که شب گذشته در برنامه فوتبال برتر حضور داشت، در این باره گفت:" از مدیران پرسپولیس و به خصوص ابراهیم شکوری ناراحت هستم چون من را مقابل هواداران قرار دادند."

مغانلو خلاصه ماجرا اینگونه روایت کرد: «باشگاه سانتاکلارا چند بار نامه زد تکلیف بازیکن را روشن کنید جوابش را ندادند. سانتاکلارا ۷۰۰ هزار دلار می‌خواست اما من با ۳۰۰ هزار دلار توافق کردم اما آنقدر طولش دادند و توافق نکردند. چند بار مدیر برنامه‌هایم به باشگاه رفت و چند بار هم آقا یحیی پیگیری کرد اما جوابشان را ندادند. این وسط گناه من چیست؟ چرا من را مقابل هواداران گذاشتند، بعضی افراد را هیچ وقت نمی‌بخشم."

مهاجم سپاهان صحبتهایش را اینگونه ادامه داد: «سپاهان به جای پول یک بازیکن را به جای من فرستاد و من را به خدمت گرفت، پرسپولیس هم می‌توانست این کار را بکند اما نکرد. من اگر می خواستم برای پول به سپاهان بروم، قبل از حضور در پرسپولیس از چند تیم پیشنهادهای چهار و پنج برابری داشتم."

از همه اینها عجیب‌تر، افشای راهکار پیشنهادی ابراهیم شکوری (یکی از مدیران وقت باشگاه پرسپولیس) به شهریار مغانلو برای گرفتن رضایتنامه‌اش از باشگاه پرتغالی است:" شکوری به من گفت:" باشگاه توان پرداخت رضایتنامه ندارد و خودت باید دنبال گرفتن رضایت‌نامه بروی و با دعوا سر تمرین این کار را به نتیجه برسانی!"

6442