الاهلی در مراکش جشن قهرمانی گرفت

الاهلی در مراکش جشن قهرمانی گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار برگشت مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاههای آفریقا با تساوی به پایان رسید تا الاهلی مصر به مقام قهرمانی این مسابقات برسد.

به گزارش فوتبالی، تیم الاهلی مصر که در بازی رفت در قاهره توانسته بود برابر الوداد مراکش به برتری ۲ بر یک برسد، در مسابقه برگشت که یکشنبه شب در دارالبضا برگزار شد، با گل دقیقه ۲۷ "یحیی عطیه الله" یک بر صفر از حریف عقب افتاد.

این دیدار مانند بازی رفت با چند صحنه جدی تنش در قضاوت و اعتراض های شدید بازیکنان به "باملاک تسیما ویسا" داور اهل کشور اتیوپی همراه بود و حتی در دقبفه ۶۵ بازی، مسابقه برای دقایقی به دلیل اعتراض بازیکنان الاهلی به صحنه ای که داور اعتقادی به پنالتی نداشت متوقف شد.

تیم الاهلی که برای کسب قهرمانی به حداقل یک تساوی در این بازی نیازداشت، در دقیقه ۷۸ به خواسته خود رسید و با ضربه سر "محمد عبدالمنعم" گل تساوی را وارد دروازه الوداد کرد. 

این گل در حالی به ثمررسید که شادی بعد از گل بازیکنان الاهلی با خشم تماشاگران مراکشی و پرتاب مکرر بطری های پلاستیکی آب معدنی به سوی آنها همراه شد.

در نهایت تیم الاهلی مصر با تساوی یک - یک در بازی برگشت مقابل الوداد، با برتری ۳ بر ۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت برای یازدهمین بار به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان باشگاههای آفریقا رسید.

الاهلی با این قهرمانی جواز حضور در مسابقات جام جهانی باشگاهها را هم که اواخر سال جاری میلادی در عربستان برگزار خواهد شد کسب کرد. 

یکی از میهمان های ویژه بازی برگشت نهایی لیگ قهرمانان آفریقا، "ناصر الخلیفی"مالک باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه بود که با حضور در ورزشگاه دارالبیضا این بازی را از نزدیک تماشا کرد. 

۱۹۷۹