توقف امید عراق در اولین گام رقابتهای غرب آسیا

توقف امید عراق در اولین گام رقابتهای غرب آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- آخرین بازی روز اول مسابقات فوتبال امیدهای غرب آسیا با توقف میزبان در یک بازی پرگل همراه شد.

به گژارش فوتبالی، دیدار تیم امید عراق و اردن از گروه یک مسابقات غرب آسیا قرار بود از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه دوشنبه شب در شهر بغداد شروع شود اما قطع برق ورزشگاه باعث تاخیر در شروع بازی شد و سرانجام این رقابت از ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه آغاز شد.

در این دیدار تیم عراق در دقیقه ۱۸ با استفاده از اشتباه جاگیری مدافعان اردن توسط "عمر بلند" به گل اول رسید اما شادی این گل زود رنگ باخت چراکه ۳ دقیقه بعد با خطای مدافع عراق روی مهاجم حریف در محوطه جریمه، تیم اردن به یک ضربه پنالتی رسید و این ضربه را "محمد ابوالنادی" تبدیل به گل کرد.

در دقیقه ۲۸ بازی تیم امید عراق  با ضربه سر بی نقص و دقیق "حسن خدیر" در محوطه جریمه که آشفتگی خط دفاع اردن را هم به خوبی نشان می داد، به گل دوم رسید و نیمه نخست را با پیروزی ۲ بر یک به رختکن رفت.
در نیمه دوم مسابقه، تیم امید اردن در دقیقه ۵۰ با شوت قدرتمند "محمد ابوالنادی" که اشتباه فاحش مهار توپ توسط "کمیل سعد" دروازه بان عراق را به همراه داشت، به گل دوم رسید.

تلاش دو تیم که در بیشتر دقایق باقی مانده مسابقه، درگیرانه و فیزیکی با خلق چند موقعیت روی دروازه های یکدیگر بود، در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید تا اولین تساوی جام و پرگل ترین بازی تا اینجای مسابقات به ثبت برسد.

تیم های امید اردن و عراق پیش از این ۹ باربا هم بازی کرده بودند که ۴ برد سهم عراق بود، اردن در یک مسابقه برنده شده بود و ۳ بازی هم با تساوی به پایان رسیده بود.

در ادامه بازیهای گروه اول، تیم اردن روز چهارشنبه با امارات بازی خواهد کرد.

۱۹۷۹