ماجرای مشکل ورود مسی به فرودگاه پکن

ماجرای مشکل ورود مسی به فرودگاه پکن

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی پس از استفاده از پاسپورت اسپانیایی اش به جای پاسپورت آرژانتینی در فرودگاه پکن متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، هواپیمای مسی 35 ساله شنبه، برای دیدار با هم تیمی های خود در تیم ملی آرژانتین پیش از بازی دوستانه شان مقابل استرالیا و اندونزی در پایتخت چین فرود آمد. او با یک جت شخصی و به همراه دی ماریا دوست صمیمی اش در حال سفر بود اما با وجود این‌که پرواز او طبق برنامه پیش می‌رفت جت شخصی او در ابتدا توسط نیروهای مرزی اجازه ورود پیدا نکرده بود و می‌شد دید که در محاصره نیرو های امنیتی فرودگاه پاسپورت خود را دست گرفته بود. گزارش های محلی می‌گوید که او گمان می‌کرده از آن‌جایی که شهروندان اسپانیایی با پاسپورت خود می‌توانند بدون ویزا به تایوان سفر کنند، با پاسپورت اسپانیایی خود اجازه ورود به این کشور را داشته است و دیده شده که می‌گوید:" مگر تایوان بخشی از چین نیست؟"

مسئولان فرودگاه از این‌که مسی پاسپورت آرژانتینی خود را به همراه نداشته گیج شده بودند اما پس از وقفه ای حدودا 30 دقیقه ای، مسی اجازه ورود به چین و رفتن به کمپ تمرینی تیمش را دریافت کرد.

آرژانتین قهرمان جام جهانی 2022 در تاریخ 15 ژوئن و در ورزشگاه کارگران پکن مقابل استرالیا صف آرایی خواهد کرد و پس از آن باید 19 ژوئن در جاکارتا به مصاف اندونزی برود .