معضل جدید مالک ایرانی اورتون: شکایت آنچلوتی

معضل جدید مالک ایرانی اورتون: شکایت آنچلوتی

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید دوسال پس از جدایی از اورتون شکایتی را علیه آن‌ها به دادگاه عالی برده است.

به گزارش فوتبالی، آنچلوتی ایتالیایی 18 ماه هدایت تافی ها را بر عهده داشت، او در سال 2019 و طی قراردادی 4.5 ساله به این عنوان منصوب شده بود. او سپس از اورتون جدا شد و به اسپانیا برگشت تا هدایت لوس بلانکوس را در مسیر 14 امین قهرمانی آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا به دست بگیرد. حالا به نظر می‌رسد که این مربی ایتالیایی اورتون را به دادگاه عالی لندن کشانده و تیم حقوقی اش شکایت نامه ای را مربوط به قرارداد ها و قرار های تبلیغاتی به دادگاه تحویل داده است.

سال های اخیر در داخل و خارج زمین برای اورتون ملال آور بوده در حالی که دو سال اخیر لیگ جزیره را در تقلا برای فرار از سقوط به لیگ دسته دو انگلیس گذرانده است، امسال نیز تافی ها در بازی آخر فصل مقابل بورنموث به برد برای بقا در سطح اول لیگ جزیره نیاز داشتند. 

بیرون از زمین هم مشکلاتی وجود داشته است، این تیم برای جمع آوری مبلغ لازم برای ساخت استادیوم جدید مشکلات زیادی داشته در حالی که طرفداران اورتون خواهان فروش باشگاه توسط مالک ایرانی این تیم یعنی فرهاد مشیری که خیلی هم شخص محبوبی در بین آن‌ها نیست، بوده اند. اگر انتقال مالکیت صورت نگیرد یا سرمایه گذاری های جدیدی به زودی روی این تیم انجام نشود، باشگاه ممکن است مجبور شود تا برای ایجاد توازن در مسائل مالی بازیکنان خود را در این تابستان بفروشد.

2102