ناراحتی ستاره بارسلونا از پیوستن مسی به اینتر میامی

ناراحتی ستاره بارسلونا از پیوستن مسی به اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ ستاره هلندی بارسلونا فاش کرد که از بازنگشتن لیونل مسی به این باشگاه بسیار ناراحت است.

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل، مسی با قبول پیشنهاد اینتر میامی به این باشگاه پیوست و به شایعات درباره آینده‌اش پایان داد. لیونل مسی سال‌های پرافتخار زیادی را در بارسلونا تجربه کرده بود، اما در سال 2021، این ستاره آرژانتینی موفق به تمدید قراردادش با کاتالان‌ها نشد و به صورت رایگان به پی‌اس‌جی پیوست. قرارداد او با پاریسن ژرمن 2 ساله بود و برخی معتقد بودند که بارسلونا شانس بیشتری برای جذب مسی نسبت به الهلال و اینتر میامی دارد، اما برنده هفت توپ طلا در نهایت تصمیم گرفت تا به آمریکا برود و از مرکز توجهات دور شود.

به نقل از سایت گل، فرنکی دی یونگ که سابقه دو سال بازی در کنار مسی را دارد به تلگراف هلند گفت: "فکر می کنم هر تیمی دوست داشته باشد که لیونل مسی در تیمش بازی کند، چون هر دفعه تفاوت را رقم می زند. متاسفم که نتوانست به بارسلونا بازگردد، چون می توانستیم از حضور او بهره ببریم و خودش نیز به دوران اوجش بازمی‌گشت. حالا باید ببینیم که در تابستان پیش رو، چه کسانی می روند و چه کسانی می آیند."

"من در بارسلونا احساس بسیار خوبی دارم. اگر همه چیز خوب پیش رود در همین باشگاه می مانم."

4416