بهبودی: گرمای هوا بازیکنان را خسته کرد/ باید بجنگیم

بهبودی: گرمای هوا بازیکنان را خسته کرد/ باید بجنگیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تمرین‌دهنده تیم ملی والیبال زنان در مورد مسابقه مقابل تایلند گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما هوا اینجا گرم است و سالن فقط با چهار پنکه خنک می‌شود. این موضوع خیلی بچه‌ها را تحت فشار قرار داد و خسته شدند‌ اما باید با این شرایط کنار بیایم و بجنگیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان ایران که برای برگزاری اردوی تدارکاتی پیش از اعزام به چلنجر کاپ آسیا، در تایلند به سر می‌برد در دیداری دوستانه مقابل تیم جوانان زیر ۲۱ سال این کشور شکست خورد.

مربی تمرین دهنده تیم ملی والیبال زنان در مورد این دیدار گفت: بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان ایران بعد از بازگشت از جام باشگاه‌های آسیا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. این اردوی تدارکاتی هم به تیم کمک می‌کند تا با شرایط آب و هوایی آشنا و هماهنگ‌تر شویم تا در مسابقات اندونزی، موفق شویم.

علیرضا بهبودی در ادامه افزود: تایلند از تیم‌های پرقدرت آسیاست. تیم جوانان این کشور هم برای قهرمانی جهان زیر ۲۱  سال آماده می‌شود و تیم بسیار خوبی است. هر چه بیشتر با تیم‌های شرق آسیا بازی کنیم به نفعمان است چون کمک می‌کند در مسابقات رسمی‌تر و مهم‌تر به این سیستم بازی آشنایی پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا ایران به‌رغم پیروزی در ست نخست، نتوانست در ست‌های بعدی برنده باشد، گفت: نمی‌توان والیبال را از قبل پیش‌بینی کرد، حتی وقتی تیمی قوی‌تر باشد. بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما هوا اینجا گرم است و سالن فقط با چهار پنکه خنک می‌شود. این موضوع خیلی بچه‌ها را تحت فشار قرار داد و خسته شدند‌ اما باید با این شرایط کنار بیایم و بجنگیم. دو بازی دیگر با تایلند داریم. نقاط ضعف‌مان را از طریق آمار و ارقام مشخص می‌کنیم و با بازیکنان کار خواهیم کرد تا در نهایت برای مسابقات اندونزی به یک آمادگی نسبی برسیم.

مربی تمرین دهنده تیم ملی والیبال زنان در مورد خودباوری بازیکنان ایران گفت: باید اتفاق خوبی برای این بازیکنان بیافتد. چند نفر از بازیکنان ارزشمند تیم را به دلایل مختلف نداریم و بازیکنان فعلی هم زمان می‌خواهند تا با هم هماهنگ شوند. اگر به هماهنگی خوبی برسند و در دو سه بازی موفق عمل کنند، اعتماد به نفس‌شان به درجه‌ای از تعالی می‌رسد که در بازی‌های آسیایی نتیجه بگیرند.

تیم ملی والیبال زنان ایران در اردوی برون مرزی تایلند خود را برای حضور شایسته در مسابقات چلنجرکاپ زنان آسیا که از 28 خرداد تا چهار تیر با حضور 11 تیم به میزبانی اندونزی در شهر گریسک برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

2636