رئیس کمیته فوتسال:صد در صد با آذرخش بندرعباس برخورد می کنیم

رئیس کمیته فوتسال:صد در صد با آذرخش بندرعباس برخورد می کنیم

به گزارش خبرنگار ایرنا از پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری روز جهارشنبه درباره عدم سفر تیم آذرخش به مشهد به خاطر اعتصاب بازیکنان این تیم اظهار کرد: روز گذشته مسئولان باشگاه آذرخش تماس گرفتند و گفتند نتوانسته اند بلیت سفر به مشهد را تهیه کنند و برای همین به مشهد نرفته اند، ما هم اعلام کردیم که بعد از بررسی کامل این ماجرا، آنرا به کمیته انضباطی منعکس خواهیم کرد.
وی درباره اینکه سرمربی آذرخش بندرعباس به صراحت گفته بلیت هواپیما تهیه شده بود ولی این تیم به خاطر مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنان به مشهد سفر نکرده است، تاکید کرد: ما این مساله را استعلام می گیریم، اگر خلاف صحبت های مسئولان باشگاه ثابت شود و مطمئن شویم این تیم مشکل بلیت نداشته است، صد درصد با آنها برخورد می کنیم.
رئیس کمیته فوتسال در خصوص اینکه عدم حضور آذرخش تاثیر مستقیمی در تعیین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول دارد و با این حساب تیم فرش آرا سه بر صفر برنده و در لیگ ماندگار خواهد شد، گفت: اول از همه باید بگویم که این بازی سه بر صفر به سود فرش آرا نیست.
وی ادامه داد: اینطور نیست که سه امتیاز را مفت به فرش آرا بدهیم، چون نتیجه این بازی در سقوط تیم ها به لیگ دسته اول تاثیر دارد، باید امکان برگزاری آن در یک زمان دیگر فراهم شود.
افتخاری ادامه داد: البته اول باید اسناد و مدارک را بررسی کنیم و آنرا به کمیته انضباطی بدهیم. قطعا این کمیته آذرخش را جریمه سنگینی خواهد کرد.
رئیس کمیته فوتسال گفت: البته مسابقات امروز سرنوشت خیلی مسائل را مشخص می کند، اگر فردوسی مقابل میثاق شکست بخورد، بدون توجه به لغو شدن دیدار فرش آرا با آذرخش به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد، به هر حال به زودی همه چیز مشخص خواهد شد.
لازم به ذکر است، تیم فوتسال آذرخش بندرعباس به دلیل اعتصاب بازیکنانش مبنی بر دریافت نکردن ریالی از باشگاه تا به این لحظه، از بازی در مقابل فرش آرا مشهد انصراف داد.
این تیم با 30 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد./3
7198/ 6048

انتهای پیام /*