عکس؛ جام لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آتاتورک

عکس؛ جام لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آتاتورک

پایگاه خبری فوتبالی - از ساعت 22:30 به وقت ایران، در ورزشگاه آتاتورک شهر استانبول منچستر سیتی و اینتر به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه نتیجه ای رقم می خورد و در نهایت کدام تیم می تواند با پیروزی در این بازی هر سه امتیاز را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، جام لیگ قهرمانان اروپا که قرار است پس از پایان بازی به تیم برنده داده شود، در ورزشگاه آتاتورک شهر استانبول قرار گرفته است و به این ترتیب آماده شده است تا فاتح جدید خود را بشناسد.

منچستر سیتی به دنبال این است که برای اولین بار در تاریخ خود قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود اما برای اینتر اوضاع متفاوت است چرا که اینتر تاکنون 3 بار قهرمان این تورنمنت شده است و اکنون می خواهد چهارمین قهرمانی خود را به دست بیاورد.

اگر چه روی کاغذ شانس منچستر سیتی برای قهرمانی در این تورنمنت بیشتر قلمداد می شود اما در مستطیل سبز هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و باید دید که اینتر چه عملکردی خواهد داشت. ممکن است شرایط به شکلی پیش برود که اینتر بتواند سیتیزن ها را شکست دهد و جام را بالای سر ببرد. در هر صورت تا ساعاتی دیگر قهرمان چمپیونزلیگ فصل 2022/23 مشخص می شود.

1471