مدیر ارشد اینتر: از منچسترسیتی نمی‌ترسیم

مدیر ارشد اینتر: از منچسترسیتی نمی‌ترسیم

پایگاه خبری فوتبالی - جوزپه ماروتا مدیر ارشد باشگاه اینتر می گوید که بازیکنان این تیم هیچ ترسی از رویارویی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا ندارند.

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم‌های اینتر و منچسترسیتی فینال لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم آتاتورک استانبول برگزار خواهند کرد. روی کاغذ، سیتیزن‌ها شانس بیشتری برای کسب پیروزی و بالا بردن جام قهرمانی را دارند، اما اینتر نیز 3 بار سابقه فتح این تورنمنت را دارد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، جوزپه ماروتا به خبرنگاران گفت: "بله احساساتی هستیم، اما باید برآن غلبه کنیم. هدف بسیار مهمی داریم و می دانیم که حضور در فینال کار آسانی نیست و تکرار آن کمی سخت است. بازیکنان اینتر تاکنون در فینال لیگ قهرمانان بازی نکرده‌اند، اما مطمئنم که هیچ ترسی از منچسترسیتی ندارند. ما مربی کاربلدی داریم و هواداران نیز قرار است ما را تشویق کنند. وقتی پایمان را در زمین بگذاریم، باید احساسات را فراموش کنیم. این مهم ترین بازی سال برای عاشقان فوتبال است. برای ما یک تجربه تازه است، چون اینتر در 13 سال اخیر نتوانسته در فینال لیگ قهرمانان بازی کند. ما رویای فتح این تورنمنت را داشتیم و حالا امیدواریم که بتوانیم آن را به حقیقت تبدیل کنیم و قهرمان شویم."

4416