اعتقاد ویژه قلعه‌نویی به سعید مهری بر خلاف نظر هواداران سرخابی!

اعتقاد ویژه قلعه‌نویی به سعید مهری بر خلاف نظر هواداران سرخابی!

پایگاه خبری فوتبالی- دعوت از هافبک استقلالی جهت حضور در اردوی تیم ملی به سوژه انتقاد هواداران استقلال و حتی هواداران پرسپولیس از امیر قلعه‌نویی تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، همانطور که پیش از این فوتبالی در خبری اختصاصی از حضور سعید مهری در اردوی تیم ملی جهت شرکت در تورنمنت کافا خبر داده بود بالاخره از سوی فدراسیون فوتبال هم به صورت رسمی اعلام شد تا علاوه بر هواداران استقلال، هواداران پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی به نوعی از این موضوع انتقاد کنند.

مهری که در این فصل یکی از بازیکنان خط میانی استقلال به شمار می‌رفت و ساپینتو هم به او اعتقاد ویژه‌ای داشت بالاخره مزد چند بازی‌ خوب خود را دریافت کرد. این هافبک آبی‌ها که در مقطعی از فصل نمایش او باب دل هواداران استقلال نبود اما در ادامه به یکی از پازل‌های اصلی ترکیب ساپینتو تبدیل شد. از مهری زیاد انتقاد می شد اما در نهایت او کیفیت فنی اش را تا حد توان نشان داد. البته مهری در دو دربی اخیر که استقلال به پرسپولیس باخت، در دو صحنه می توانست به بازیکن هم تیمی پاس بدهد، اما این کار را نکرد و خودش اقدام به شوتزنی کرد و توپها به گل تبدیل نشد. مهری در دربی فینال حذفی هم به تیر دروازه پرسپولیس زد اما مهدی ترابی در ادامه بازی تیر دروازه او را جبران کرد.

جدا از انتقاد برخی استقلالی ها از دعوت کردن مهری، با توجه به عدم حضور چند بازیکن شاخص پرسپولیس مانند میلاد سرلک،دانیال اسماعیلی‌فرد و سروش رفیعی حالا دعوت از سعید مهری به مذاق پرسپولیسی‌ها خوش نیامده تا حسابی در شبکه‌های اجتماعی بابت این موضوع از امیر قلعه‌نویی انتقاد کنند.

در کل سعید مهری در لیگ بیست و دوم و در ۲۷ بازی که در ترکیب آبی‌ها حضور داشت یک گل و دو پاس گل را به نام خود ثبت کرد و در پیروزی‌های متوالی چند هفته‌ای استقلال در نیم‌فصل دوم نقش تأثیرگذاری ایفا کرد اما در کل هافبکی نبود که استقلالی ها از حضورش در زمین مطمئن باشند و شاید او را با دو صحنه پاس ندادن در دو دربی لیگ برتر و فینال حذفی به یاد می آورند.

7655