حمله دستیار امیرقلعه نویی به مجری فوتبال برتر

حمله دستیار امیرقلعه نویی به مجری فوتبال برتر

پایگاه خبری فوتبالی- عضو کادر فنی، تیم ملی فوتبال نسبت به برخی اظهارات محمد حسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، بالاخره لیست نهایی و 25 نفره تیم ملی برای شرکت در مسابقات کافا در شرایطی اعلام شد و 11 بازیکن این مینی کمپ، بعد از شرکت در اردوی مینی کمپ توانستند نظر مثبت امیر قلعه‌نویی را به خود جلب کنند. با این حال دوشنبه شب (چند روز قبل از اعلام لیست نهایی) محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر به برگزاری مینی کمپ انتقاد شدیدی کرد و صحبتهایی به زبان آورد که جای تامل دارد. 

این مجری تلویزیونی با بیان این جمله که "اردوی مینی کمپ دقیقا چیست و بهتر است دوستان به ما توضیح دهند"، آن را صرفا بهانه‌ای برای افزایش رقم قرارداد بازیکنان دانست و گفت: «مدیران عامل باشگاه‌ها نباید فریب این را بخورند که برخی ایجنت‌ها با استناد به حضور بازیکن در مینی کمپ او را ملی‌پوش تلقی کنند و خواهان افزایش مبلغ قرارداد باشند. این ماجراها برای زمان کسی است که مینی کمپ را برای همین مسائل راه انداخت!» منظور میثاقی، دراگان اسکوچیچ بود که دقیقا در خرداد سال 1400، مینی کمپی را برگزار کرد و بعد مشخص شد که برخی بازیکنان آن مینی کمپ توسط ایجنت هایشان، توانسته بودند با استفاده از بندهایی که در قراردادهایشان برای حضور در اردوی تیم ملی گنجانده شده بود، یک تا دو میلیارد تومان از باشگاههایی که بعدا به استخدامشان درآمده بودند، پول بگیرند. 

میثاقی در ادامه خطاب به کادر فنی تیم ملی یعنی امیرقلعه نویی و سعید الهویی گفته بود: «شما برخی از این بازیکنان را به زور در محل تمرین گل گهر راه می‌دادی و الان وارد لیست تیم ملی شده‌اند و به همین خاطر من تعجب می کنم!»

ناگفته نماند که مهدی تیکدری و علیرضا علیزاده دو بازیکن دعوت شده از باشگاه سیرجانی به مینی کمپ هستند که هر دو جزو نفرات ثابت این تیم در طول فصل بودند و به همین دلیل به نظر می‌رسد میثاقی این جمله را چندان سنجیده به زبان نیاورده است.

در همین خصوص دیشب سعید الهویی که به عنوان دستیار امیر قلعه نویی در کادر فنی تیم ملی مهمان برنامه شبهای فوتبالی بود ضمن انتقاد از صحبت‌های محمدحسین میثاقی، با کنایه خطاب به این مجری گفت: «متاسفانه در یک برنامه در حالی درباره مینی کمپ صحبت کردند که هیچ اطلاعاتی از آن نداشتند. برای هر اظهار نظری باید علاوه بر اینکه نسبت به موضوع اطلاع داشته باشیم، باید بتوانیم آن را به درستی تحلیل کنیم.»

الهویی این را هم اضافه کرد: «متاسفانه آن شب ما می خواستیم روی خط برنامه برویم و توضیح بدهیم اما دوستان به ما اجازه حضور در برنامه ندادند. کاملا مشخص است که در پشت این انتقادها منافعی پنهان است و بهتر است به جای این رفتارها همه از تیم ملی حمایت کنیم.»

البته 11 بازیکن از لیست مینی کمپ برای لیست نهایی تیم ملی انتخاب شده اند. این بازیکنان پیام نیازمند، حسین پورحمیدی، احسان حاج صفی، حسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، محمد کریمی، امید نورافکن،  امیرحسین حسین‌زاده، رضا اسدی، علیرضا علیزاده و شهاب زاهدی هستند.

باید دید محمدحسین میثاقی واکنش الهویی را بدون پاسخ می گذارد یا در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر ماجرا را ادامه می دهد. دلخوری میثاقی از امیرقلعه نویی به خاطر نرفتن به برنامه فوتبال برتر هم می تواند به این ماجرا ارتباط داشته باشد.

6442