بازیکنی که در 19 سالگی از بیرمنگام به رئال مادرید رسید

بازیکنی که در 19 سالگی از بیرمنگام به رئال مادرید رسید

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام خرید جدید رئال مادرید از آینده دار ترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال به حساب می آید.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید با مبلغی حدود 103 میلیون یورو، بلینگام را از بروسیا دورتموند خریداری کرده است. نکته جالبی که درباره بلینگام وجود دارد این است که او پله های ترقی را خیلی زود طی کرده است.

در حقیقت بلینگام در فصل 2019/20 در تیم بیرمنگام در انگلیس توپ می زد. در آن زمان بیرمنگام در لیگ برتر انگلیس نبود و به این ترتیب جود بلینگام بازیکنی بود که در چمپیونشیپ بازی می کرد.

استعدادیاب های بروسیا دورتموند به خوبی توانستند جود بلینگام را شناسایی کنند و او را در سال 2020 به خدمت بگیرند. بلینگام از آن زمان تاکنون در بروسیا دورتموند توپ می زد تا این که اکنون راهی رئال مادرید شده است.

بیرمنگام تیمی است که بلینگام در آن رشد کرده است. در حقیقت بلینگام از سال 2010 در تیم بیرمنگام حضور داشته است. جود بلینگام خیلی زود توانست رشد کند و در حالی که نوزده سال دارد به رئال مادرید که یکی از بهترین تیم های دنیا است رسید. شاید خودش هم زمانی که در بیرمنگام توپ می زد فکرش را نمی کرد که بتواند به این سرعت به رئال مادرید برسد!

1470