واکنش آنچلوتی به خبر اخراج مالدینی از میلان

واکنش آنچلوتی به خبر اخراج مالدینی از میلان

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی باشگاه رئال مادرید بابت اخراج پائولو مالدینی از میلان، به شدت به انتقاد از باشگاه سابقش پرداخت.

به گزارش فوتبالی، مالدینی در میلان توانست این تیم را دوباره برای قهرمانی و رقابت در بالاترین سطح بسازد. روسونری فصل قبل به قهرمانی سری آ رسید و در این فصل نیز توانست به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا برسد، اما در نیمه نهایی برابر اینتر با نتیجه سه بر صفر در مجموع دو بازی رفت و برگشت شکست خورد. روز دوشنبه جلسه‌ای میان پائولو مالدینی و مشاورش ماسارا با سران میلان برگزار شد که دنیلیه لونگو خبرنگار کالچو مرکاتو می گوید که جرو بحثی شدید در وسط جلسه میان مالدینی و کاردیناله در گرفت و حالا مالدینی شغلش را در میلان از دست داد.

به نقل از سایت مارکا، آنچلوتی درخصوص این جریان گفت: "در مادرید من یادگرفتم گه باید به تاریخ باشگاه احترام گذاشت. در اینجا دی استفانو، خنتو، پوشکاش و ... فراتر از یک بازیکن و حتی اسطوره برای رئال هستند و کسی حق بی احترامی به آن‌ها را ندارد. شما باید از خاطرات گذشته خود مراقبت کنید. اتفاقی که در میلان برای مالدینی افتاد، واقعاً ناراحت کننده بود و به نظرم میلان با این کارش،به تاریخ خود توهین کرد."

4416