بعد از جذب مسی؛ اینتر میامی به دنبال یک آرژانتینی دیگر

بعد از جذب مسی؛ اینتر میامی به دنبال یک آرژانتینی دیگر

پایگاه خبری فوتبالی – اینتر میامی در تلاش است تا با جذب دومین خرید بزرگ خود دو ستاره آرژانتینی که در جام جهانی باهم قهرمان جهان شدند را دور هم جمع کند.

به گزارش فوتبالی، تیم آمریکایی اینتر میامی توانست برنده 7 توپ طلای دنیای فوتبال را با انتقالی رایگان جذب کند، این ستاره آرژانتینی به محض اتمام رسمی قراردادش با پاری سن ژرمن به فلوریدا نقل مکان خواهد کرد. او تنها ستاره آرژانتینی نخواهد بود که می‌تواند به ترکیب تیم دیوید بکام اضافه شود و طبق گزارش ها دی ماریا نیز در رادار این تیم قرار گرفته است. تیم آمریکایی از شرایط لازم برای عقد قرارداد با این ستاره آرژانتینی آگاه شده است و می‌تواند با انتقالی آزاد دی ماریا را از ایتالیا به آمریکا بکشاند. 

اولویت دی ماریا ماندن در اروپا است و بازگشت به بنفیکا مورد بحث است اما در عین حال ممکن است با توجه به حضور هموطن خود لیونل مسی به انتقال به لیگ ام ال اس وسوسه شود. سرخیو بوسکتس یک بازیکن بزرگ دیگر است که به صورت بازیکن آزاد در بازار موجود است و به دلیل رابطه نزدیکش با مسی  به خاطر دوران حضور در بارسلونا اینتر میامی نیم نگاهی به احتمال جذب او نیز دارد. این بازیکن اسپانیایی نیز که سابقه بالا بردن کاپ جام جهانی را دارد می‌تواند ضلع سوم برندگان جام جهانی را در ترکیب اینتر میامی شکل دهد.

2102