وقتی هواداران بارسلونا در هفته‌های آخر لالیگا یکصدا نام مسی را فریاد می‌زدند

وقتی هواداران بارسلونا در هفته‌های آخر لالیگا یکصدا نام مسی را فریاد می‌زدند

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در نهایت راهی اینتر میامی شد و خبری از حضور او در بارسلونا نخواهد بود و رویای هواداران بارسا برای این که دوباره لیونل مسی را در پیراهن تیم محبوب خود ببینند، به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در هفته های پایانی لالیگای فصل اخیر و وقتی که مشخص شد لیونل مسی قرار است پی اس جی را ترک کند و دیگر نمی خواهد قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند، هواداران بارسا یک صدا نام لئو مسی را در بازی های خانگی بارسلونا فریاد می زدند. این اتفاق در دقیقه ده بازی ها می افتاد و هواداران بارسا در دقیقه 10، به خاطر مسی که شماره پیراهنش در بارسلونا ده بود، یک صدا نام او را فریاد می زدند و می خواستند که مسی به تیمشان بیاید.

همچنین هواداران بارسلونا از بنر ها و نوشته های ویژه ای برای ابراز علاقه به مسی و این که نشان دهند دوست دارند مسی به بارسا بیاید، استفاده می کردند. در نهایت هیچ کدام از این کار ها موجب نشد تا لیونل مسی راهی بارسلونا شود و این ستاره آرژانتینی فوتبال آمریکا را انتخاب کرد و تصمیم گرفت که راهی تیم اینترمیامی شود. او از بین بارسلونا، الهلال و اینترمیامی، تیم اینترمیامی را انتخاب کرد.

1470