چند برابر شدن دنبال کننده‌های باشگاه اینترمیامی پس از جذب مسی

چند برابر شدن دنبال کننده‌های باشگاه اینترمیامی پس از جذب مسی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم اینترمیامی مقصد جدید لیونل مسی است و باید دید که ستاره آرژانتینی در این باشگاه چه عملکردی خواهد داشت و اوضاع به طور کلی برای او در لیگ آمریکا به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه اینترمیامی پس از جذب لیونل مسی رشد چشمگیری از لحاظ دنبال کننده های شبکه های اجتماعی داشته است. در حقیقت اینترمیامی تا پیش از جذب لیونل مسی، در صفحه اینستاگرامی خود یک میلیون دنبال کننده داشت اما اکنون می بینیم که پس از آمدن مسی به این باشگاه، اینترمیامی 4.8 میلیون دنبال کننده اینستاگرامی دارد. این تعداد همچنان رو به افزایش است و به نظر می رسد که لیونل مسی باعث رشد زیادی در صفحات مجازی باشگاه اینترمیامی شود.

از سوی دیگر وقتی لیونل مسی از پی اس جی جدا شد، صفحه اینستاگرامی باشگاه فرانسوی با افت چشمگیری مواجه شد به طوری که حدود 2 میلیون دنبال کننده از آن کم شد و روند نزولی برای آن همچنان ادامه دارد. خیلی ها به خاطر مسی پی اس جی را دنبال می کردند.

مشخص است که لیونل مسی با هواداران زیادی که در سرتاسر دنیا دارد می تواند روی یک باشگاه و تعداد هواداران آن تاثیر زیادی داشته باشد و اکنون این اتفاق را برای باشگاه اینترمیامی رقم زده است.

1470