پیشنهاد نهایی شیخ جاسم برای خرید باشگاه انگلیسی

پیشنهاد نهایی شیخ جاسم برای خرید باشگاه انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی – شیخ جاسم بن حامد الثانی پنجمین و آخرین پیشنهاد خرید خود را برای مالکان منچستر یونایتد ارسال کرد.

به گزارش فوتبالی، سرمایه دار قطری و سر جیم راتکلیف در نبردی طولانی مدت برای خرید باشگاه منچستر یونایتد که از ماه فوریه شروع شده است گیر افتاده اند اما شیخ جاسم با پیشنهادی بزرگ در تلاش برای تصاحب مالکیت این باشگاه انگلیسی، پیشنهاد خود را مستقیما به مالکان فعلی باشگاه یعنی خانواده گلیزر ها ارسال کرده است. به نقل از دیلی میل این پیشنهاد با ضرب العجلی که پایان هفته اعلام شده به دست گلیزر ها رسیده است. شیخ جاسم اعلام کرده که تنها تا روز جمعه به مذاکرات ادامه خواهد داد، بعد از روز جمعه پیشنهاد او سر جای خود باقی خواهد ماند اما در مذاکرات بعدی شرکت نخواهد کرد. گلیزر ها قیمت 6 میلیارد پوندی بر روی باشگاه منچستر یونایتد نهاده اند و با توجه به این‌که پیشنهاد آخرشیخ جاسم بهبود یافته باز هم طبق گزارش ها از مبلغ درخواستی گلیزر ها کم‌تر است.

طرف قطری با پیشنهاد خود به دنبال کنترل کامل باشگاه یونایتد است در حالی که پیشنهاد راتکلیف شامل مالکیت 69 درصد سهام باشگاه می‌شود. این پیشنهاد هم‌چنین شامل بودجه قابل توجهی برای سرمایه گذاری جهت تقویت باشگاه و زیرساخت های آن است.

نیاز برای تقویت ترکیب تیم اریک تن هاگ در این تابستان می‌تواند نقشی اساسی در قبول پیشنهاد آخر شیخ جاسم ایفا کند چرا که شیخ جاسم مصمم است تا اریک تن هاگ را برای تقویت تیم خود در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو مجهز کند.

2102