هشدار سرمربی تیم کانادایی به لیونل مسی

هشدار سرمربی تیم کانادایی به لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - ونی سارتینی سرمربی ونکوور وایتکپس به مسی هشدار داد که بازیکنانش بهتر از او هستند و کارش را در لیگ آمریکا سخت خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته به صورت رسمی، لیونل مسی انتقالش را به اینتر میامی تایید کرد. لیونل مسی پس از سال‌ها افتخار آفرینی در بارسلونا، در سال 2021 به خاطر مسائل مالی نتوانست قراردادش را با بارسا تمدید کند و به صورت رایگان راهی پاریسن ژرمن شد و علیرغم فتح دو لیگ داخلی، برنده هفت توپ طلا فاش کرد که 2 سال سخت را در پاریس گذرانده و حالا به دنبال یک ماجراجویی جدید در زندگی‌اش است. 

به نقل از سایت گل، بامداد امروز ونکوور وایتکپس توانست قهرمان کانادا شود و سارتینی سرمربی این تیم گفت: "من واقعا از نحوه بازی تیم برای 80 دقیقه راضی بودم. برای 80 دقیقه طوری بازی کردیم که انگار مسی دارد به آمریکا می‌آید، اما ما بهتر از مسی هستیم."

الکس شوستر مالک باشگاه وایتکپس نیز در ادامه راجع به آمدن مسی گفت: "مرا به یاد زمانی می اندازد که در اروپا بودم و زلاتان تصمیم گرفت به ام ال اس برود. این انتقال باعث شد تا توجهات زیادی در اروپا به این لیگ جلب شود، چون زلاتان اینجا بود. حالا بهترین بازیکن تاریخ قرار است به این لیگ بیاید. این اتفاقی بزرگ برای ام ال است. فکر می کنم مسی تاثیر بزرگی روی این لیگ در آینده بگذارد."

4416