باز هم جنجال در بازی وستهم؛ حمله طرفداران وستهم به کاپیتان فیورنتینا

باز هم جنجال در بازی وستهم؛ حمله طرفداران وستهم به کاپیتان فیورنتینا

پایگاه خبری فوتبالی – بازی فینال لیگ کنفرانس اروپا بین تیم های وستهم و فیورنتینا پس از پرتاب یک شی که بازیکن ایتالیایی را مجروح کرد، متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو بیراگی کاپیتان فیورنتینا در اثر برخورد جسمی که از طرف هواداران وستهم پرتاب شده بود دچار خونریزی شد. دفاع چپ تیم فیورنتینا در دقیقه 35 بازی برای ارسال ضربه کرنر به گوشه زمین رفته بود که اجسام مختلفی از جایگاه هواداران به سمت وی پرتاب شد و بعد از این‌که خونریزی صورت او مشاهده شد داور بازی را متوقف کرد و هر دو طرف را تهدید کرد که بازی را قطع خواهد کرد. بازی پس از رایزنی های طولانی بین داوران بازی و کاپیتان های دو تیم ادامه پیدا کرد. در ادامه این سانحه بلندگوی ورزشگاه بیانیه ای اخطاری را صادر کرد:" اخطار امنیتی مهم! دست از پرتاب اجسام به داخل زمین بردارید! لطفا به بازیکنان و داوران احترام بگذارید."

قبل از شروع مجدد بازی، دکلان رایس از بازیکنان تیم خواست تا هواداران را به آرامش دعوت کنند، بیراگی که در جواب آسیب دیدن توسط هواداران وستهم به طرزی طعنه آمیز برای آن ها دست زد نیز برای ادامه بازی مشکلی نداشت.


در نهایت وستهم توانست در یک بازی پر تنش با نتیجه 2 بر 1 این جام اروپایی به خانه ببرد و با وجود شایعات بسیار حول کاپیتان رایس که جام قهرمانی را بالای سر برد باید دید این تیم می‌تواند کاپیتان خود را حفظ کند یا باید با جای خالی او کنار بیاید.

2102