سفر تیم ملی لبنان به هند

سفر تیم ملی لبنان به هند

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال لبنان به منظور شرکت در دو رویداد به هند سفر کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی لبنان در شهر اودیشا هند در مسابقات دوستانه ای که با عنوان «جام بین قاره ای» برگزارخواهد شد شرکت می کند.

در این مسابقات چهار تیم لبنان، وانوآتو، مغولستان و هند حضور دارند که تمام مسابقات در ورزشگاه کالینگا که ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد انجام می شود.در پایان بازیها که به شکل دوره ای برگزار می شود، دو تیم برتر به بازی نهایی خواهند رسید. 

تیم لبنان فردا در اولین مسابقه به مصاف وانوآتو خواهد رفت. وانوآتو کشور کوچکی در جنوب اقیانوس آرام است و تیم ملی این کشور در رتبه ۱۶۴ فیفا قراردارد.

تیم ملی لبنان در دومین بازی خود روز ۲۲ خرداد با مغولستان جدال خواهد کرد و مهمترین بازی خود را روز ۲۵ خرداد با هند انجام خواهد داد.

 لبنان بعد از مسابقات جام بین قاره ای کشور هند را ترک نمی کند و برای شرکت در مسابقات قهرمانی جنوب آسیا به شهر بنگلور سفر می کند.

در مسابقات جنوب آسیا که با شرکت ۸ تیم انجام می شود، تیم لبنان در گروه دوم با تیم های مالدیو، بوتان و بنگلادش مسابقه خواهد داد. در گروه اول این رقابتها هم تیم های کویت، هند، نپال و پاکستان حضور دارند.

تیم لبنان در مسابقات جنوب آسیا روز اول تیر با بنگلادش مسابقه خواهد داد، ۴ تیر به مصاف بوتان می رود و ۸ تیر با مالدیو بازی خواهد کرد.  

3271