رسمی/ آلگری سرمربی یوونتوس باقی ماند

رسمی/ آلگری سرمربی یوونتوس باقی ماند

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریتزیو اسکاناوینو مدیر کل یوونتوس تایید کرد که ماسیمیلیانو آلگری برای فصل بعد نیز هدایت بیانکونری را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در این فصل، روزهای بسیار سختی را سپری کرد. آن‌ها در اواسط فصل با حکم دادگاه مبنی بر کسر 15 امتیاز مواجه شدند، اما بعدها این حکم برگردانده شد و دوباره یوونتوس به جمع 4 تیم برتر سری آ بازگشت. اما در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‎‌آ، در حالی که بانوی پیر با 69 امتیاز در رده دوم بود، دادگاه ایتالیا دوباره 10 امتیاز از این تیم کسر کرد تا بدین ترتیب بیانکونری از سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دور شود و حالا آن‌ها در فصل آینده باید در لیگ کنفرانس بازی کنند.

به نقل از سایت گل، باتوجه به آشوب‌های اخیر در تورین، آینده آلگری رو هوا بود و کسی نمی دانست که در فصل آینده، چه کسی سکان هدایت یووه را برعهده خواهد گرفت. یوونتوس زیر نظر آلگری برای دومین فصل متوالی بدون جام ماند، اما اسکاناوینو گفت: "هیچ وقت وضعیت آلگری مبهم نبوده. ما درباره آینده یوونتوس و همچنین استراتژی بازار نقل و انتقالات با او صحبت کرده‌ایم. روزانه با آلگری جلسه می گذاریم تا بدانیم چگونه باید با این بحران روبرو شویم. باید در کنار هم بمانیم و متحد باشیم. در نهایت، ما در رده سوم سری آ کار را به پایان رسیدیم که به نظرم حیلی بد نبوده."

4416