ستاره منچسترسیتی: برای رسیدن به آرسنال و منچستریونایتد، باید قهرمان چمپیونزلیگ شویم

ستاره منچسترسیتی: برای رسیدن به آرسنال و منچستریونایتد، باید قهرمان چمپیونزلیگ شویم

پایگاه خبری فوتبالی - کایل واکر معتقد است که منچسترسیتی اگر می خواهد در میان بهترین‌ تیم‌های تاریخ لیگ برتر از جمله آرسنال و منچستریونایتد قرار بگیرد، باید فاتح چمپیونزلیگ شود.

به گزارش فوتبالی، سیتیزن‌ها تحت هدایت پپ گواردیولا فصل فراموش نشدنی را پشت سر می گذرانند. آن‌ها در لیگ برتر انگلیس پس از رقابت سنگین با آرسنال، موفق شدند جام قهرمانی را بالای سر ببرند و در روز شنبه نیز با پیروزی 2-1 مقابل منچستریونایتد، قهرمان جام حذفی شدند. سیتیزن‌ها تنها یک فینال بزرگ دیگر تا رسیدن به رویای فتح 3گانه فاصله دارند. آن‌ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف اینتر بروند.

به نقل از سایت گل، کایل واکر که شش فصل پرافتخار را در سیتی تجربه کرده است، گفت: "فکر می کنم یونایتدی که توانست 3گانه کند به همراه آرسنال شکست ناپذیر، بهترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر انگلیس هستند. البته ما و لیورپول در چند فصل گذشته واقعاً رقابت فشرده و جذابی داشته‌ایم، اما آرسنال جام طلایی و یونایتد چمپیونزلیگ دارد. به نظرم اگر می خواهیم در کنار این تیم‌ها قرار بگیریم، باید قهرمان چمپیونزلیگ شویم و 3گانه را فتح کنیم."

"ما می توانیم از فینال سال 2021 درس‌های زیادی بگیریم. اینطور نیست که هرتیم بزرگی به فینال برود و راحت قهرمان شود. امسال، سال بزرگی برای ما بوده."

4416