مصاحبه مفصل مسی بعد از رسمی شدن انتقالش به اینتر میامی

مصاحبه مفصل مسی بعد از رسمی شدن انتقالش به اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی بالاخره تصمیم نهایی‌اش را درباره آینده‌اش گرفت و راهی تیم اینتر میامی خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی - بالاخره دوران حضور نابغه آرژانتینی در فوتبال اروپا به پایان رسید و این ستاره 35 تصمیم گرفت تا به اینتر میامی بپیوندد. هفته پیش خروج مسی از پاریسن ژرمن قطعی شده بود و هواداران بارسلونا امیدوار بودند که دوباره اسطوره خود را در نیوکمپ مشاهده کنند، اما قهرمان جام جهانی 2022 بین بارسلونا، الهلال و اینتر میامی تصمیم گرفت تا به آمریکا برود.

از ساعت 21 به وقت اسپانیا، مصاحبه‌ای با موندو دپورتیوو و اسپورت کرد که آن را در ادامه می خوانیم. 

"بله، من قطعا به اینتر میامی خواهم پیوست. تصمیمم دراین باره 100% است."

"احساس خوبی دارم، آرامم. به تازگی فصل را به پایان رسیدیم و فصل خوبی برایم بود. در نیمه فصل در جام جهانی بازی کردیم و این کار را واقعا سخت کرد. حالا به فکر بازی‌های ملی و تعطیلات هستم."

"پاریس؟ احساسات خاصی به آن دارم. حقیقت این است که سال اول حضورم در آنجا واقعاً سخت گذشت و این موضوع را من قبلاً گفته بودم. در سال دوم، شش ماه اول بسیار احساس خوبی داشتم و در باشگاه راحت بودم. خانواده‌ام با شهر پاریس خودشان را وفق داده بودند. در وسط فصل به جام جهانی رفتیم که به نوعی همه باشگاه‌ها را درگیر خود کرد. فکر می کنم جام جهانی روی فصل عادی خیلی تاثیر گذاشت. حس می کردم دوران متفاوتی در پاریسن ژرمن داشته باشم، اما دیگر این باشگاه به گذشته من مربوط می شود."

"حقیقتاً از دو سال حضورم در پاریس لذت نبردم و واقعاً به من سخت گذشت. شاید این دو سال، کمی روی تصمیم الانم تاثیر گذاشته بود. من حتی از زندگی فرزندانم در مدرسه خبر نداشتم. در بارسلونا همیشه حواسم به مدرسه آن‌ها بود، اما در پاریس این امکان فراهم نشده بود."

"در این مدت شایعات زیادی از من پخش شده بود و برخی از ژورنالیست‌ها با اطمینان می گفتند که من به عربستان خواهم رفت یا به بارسا بازخواهم گشت. نمی دانم این اخبار از کجا آمده بودند. البته روز بعد اخبار دیگری از من به بیرون درز می کرد."

"بارسا؟ بله دلم برای بارسا تنگ شده و گفتم که سال اول حضورم در پاریس خیلی سخت گذشت. اما من بازی‌های بارسلونا را دنبال و تماشا می کردم."

"قهرمانی بارسا در لالیگا؟ بله از این بابت خیلی خوشحالم. همچون دیگر هواداران بارسا می خواستم که تیمم قهرمان لالیگا شود."

"من پیشنهادات دیگری از تیم‌های اروپایی داشتم، اما اصلاً آن‌ها بررسی نکردم. چون در اروپا می خواستم برای بارسلونا توپ بزنم."

"اگر پول را در اولویت قرار می دادم، می توانستم به کشورهای عربی یا جای دیگر بروم، چون به نظرم پول خیلی زیادی به من پیشنهاد داده بودند. حقیقت این است که من به خاطر پول به اینتر میامی نخواهم رفت."

"در طول سال همیشه از بارسا حمایت کردم، چون طرفدار این تیم هستم. خیلی با ژاوی صحبت کردم و همیشه راجع به بارسا حرف می زدیم."

"واقعاً می خواستم به بارسلونا برگردم و رویای این انتقال را داشتم. اما بعد از اتفاقاتی که دو سال قبل افتاد، نمی خواستم دوباره در آن شرایط قرار بگیرم و آینده‌ام را به دستان کس دیگری بسپارم. همیشه می خواستم خودم تصمیم نهایی را بگیرم. خدا را شکر که توانستم به قهرمانی جام جهانی برسم. خیلی به دنبال این جام بودم، اما بعد آن به دنبال آرامش بودم."

"ژاوی گفته بود که همه چیز به خودم بستگی دارد؟ بله این چیزها را شنیدم، اما این صحبت حقیقت ندارد. می خواستم به بارسا برگردم، اما خیلی چیزها ناپدید شده بودند. تصمیم گرفتم تا زودتر تیم جدیدم را انتخاب کنم و به این آشوب پایان دهم."

"خانواده‌ام دوست داشتند تا به بارسلون برگردند، ما هیچ وقت نمی خواستیم از اسپانیا خارج شویم و واقعاً سخت بود. البته آن‌ها درباره تغییر جدید نیز خوشحال هستند و مرا حمایت می کنند. من این تصمیم را با خانواده‌ام گرفتند و همه در این موضوع دخیل بودند."

"شنیدم که لالیگا برای بازگشت من به بارسا چراغ سبز داده بود، اما حقیقت این است که هنوز چیزهای دیگری دخیل بودند تا بتوانند بازگشت مرا به بارسا محقق سازند. نمی خواستم مسئول فروش بازیکنان یا کسر دستمزد آن‌ها شوم. واقعا خسته شده بودم."

"در زندگی‌ام، به جایی رسیده بودم که دیگر نمی خواستم در صدر تیتر رسانه‌ها باشم. تصمیم اولم، رفتن به بارسا بود و به خودم گفتم که اگر این انتقال انجام نشود، از اروپا خارج خواهم شد تا از کمی از مرکز توجه دور شوم و به خانواده‌ام فکر کنم."

"راستش من خیلی کم با رئیس لاپورتا حرف زدم. شاید یک الی دو بار. بیشتر با ژاوی صحبت می کردم. چند بار راجع به احتمال بازگشتم به بارسا حرف زدیم. واقعا هیجان زده بودیم، چون وقتی شانس بازگشتم به بارسا به وجود آمد، هردوی ما بسیار خوشحال بودیم و بیشتر با یک دیگر حرف می زدیم."

"فکر نمی کنم که بارسلونا تمام تلاشش را برای بازگرداندن من انجام داده باشد، من فقط از چیزهایی خبر دارم که ژاوی به من گفته بود. مطمئنم افرادی در بارسا هستند که دوست ندارند مرا در آن باشگاه ببینند. البته بارسا در شرایطی نبود که بتواند بازگشت مرا تضمین کند. در هیئت مدیره باشگاه، افرادی بودند که فکر می کردند حضور من ممکن است به بارسا لطمه بزند."

"اینکه هواداران در هر بازی نام مرا فریاد می زدند، باعث افتخارم بود. البته من آنجا نبودم، اما واقعا لذت بردم. من به طرز عجیبی از بارسا جدا شدم و می خواستم مثل بوسکتس، آلبا، ژاوی و یا حتی اینیستا با هواداران خداحافظی کنم. دوست داشتم به آن شکل از بارسا بروم تا بتوانم با مردمی که همیشه به من لطف داشتند، خداحافظی کنم. از اینکه هیچ وقت چنین فرصتی برایم پیش نیامد، واقعاً ناراحتم. " 

"هیچ وقت سر مسائل مالی با بارسا حرف نزدیم، چون به آن مرحله نرسیدیم. یک پیشنهاد از بارسا به من رسید، اما نه رسمی بود و نه کتبی و نه امضا شده، چون هنوز نمی دانستیم که این انتقال می تواند انجام شود یا خیر. بله قصد بازگشت داشتیم، اما نمی توانستیم قدمی رو به جلو برداریم. حتی نتوانستیم راجع به مسائل مالی صحبت کنیم. البته باز هم می گویم که پول برای من مسئله مهمی نیست، چون اگر مهم بود می توانستم به عربستان بروم."

"روزی به بارسا بازخواهم گشت؟ بله، من دوست دارم که نزدیک بارسا باشم. دوست دارم دوباره در بارسلون زندگی کنم. این یکی از چیزهایی است که خانواده‌ام درباره آن نظر مثبتی دارند. امیدوارم، اما نمی دانم چه زمانی این رویا محقق می شود، اما دوست دارم به این باشگاه کمک کنم، چون عاشق بارسا هستم."

"آیا بوسکتس به اینتر میامی می‌آید؟ یکی از شایعاتی که اخیراً پخش شده بود، رفتن من به عربستان یا آمریکا، با بوسکتس و آلبا بود و می گفتند که کاملاً برنامه آن را ریخته‌ایم. البته من از برنامه آن‌ها خبر داشتم اما هیچ وقت با یک دیگر هماهنگ نکردیم که به یک باشگاه بپیوندیم."

 "آیا خرید فران تورس با 55 میلیون یورو آن هم چند روز بعد از خروجم از بارسلونا، برایم عجیب بود؟ نمی دانم، در آن لحظه واقعاً نمی توانستم به چیزی فکر کنم. آن قدر عصبانی بودم که به این چیزها فکر نکردم."

4416