تیم جدید لیونل مسی در قعر جدول لیگ آمریکا

تیم جدید لیونل مسی در قعر جدول لیگ آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - به گفته فابریزیو رومانو لیونل مسی راهی اینترمیامی شده است و این تیم آمریکایی مقصد جدید لئو مسی است.

به گزارش فوتبالی، مسی پس از این که پیشنهاد بارسلونا و الهلال عربستان را رد کرد راهی اینترمیامی شد و باید دید که اوضاع برای او در فوتبال آمریکا به چه شکل پیش خواهد رفت.

اگر بخواهیم نگاهی به شرایط باشگاه اینترمیامی از لحاظ فوتبالی بیندازیم، می بینیم که این تیم در حال حاضر در قعر جدول رقابت های لیگ آمریکا قرار گرفته است. در واقع در جدول کنفرانس شرق لیگ MLS که لیگ فوتبال آمریکا است، اینترمیامی در حال حاضر در رده پانزدهم جای دارد که ته جدول است و این تیم، تیم آخر جدول کنفرانس شرق است و از 16 بازی فقط 15 امتیاز گرفته است.

اینترمیامی امیدوار است با آمدن لیونل مسی بتواند شرایط را تغییر دهد و در رده های بالاتری قرار بگیرد. یکی از مالک های باشگاه اینترمیامی دیوید بکهام است. او همواره رویای جذب لیونل مسی را در سر می پرورانده است و اکنون بالاخره موفق شده است لئو مسی را جذب کند و باید دید که این ستاره آرژانتینی چه عملکردی در تیم اینترمیامی در لیگ آمریکا خواهد داشت و می تواند درخششی در این لیگ داشته باشد یا صرفا برای گذراندن سال های آخر خود به آمریکا رفته است.

1470