بازخوانی ماجرای آبهای آلوده در اصفهان و ادعای عجیب رویانیان: یک بازیکن پرسپولیس، پرسپولیسی ها را مسموم کرد!

بازخوانی ماجرای آبهای آلوده در اصفهان و ادعای عجیب رویانیان: یک بازیکن پرسپولیس، پرسپولیسی ها را مسموم کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه سپاهان در واکنش به شایعات نقل و انتقالاتی حول این تیم آن را مشابه به ماجرای آب‌های آلوده دانست.

به گزارش فوتبالی، با اينکه مدت‌ها از ماجرای آب‌های آلوده در اصفهان و ديدار سپاهان و پرسپوليس می‌گذرد اما بازخوانی اين پرونده هنوز جذابيت‌های خاص خود را دارد، مخصوصا اينکه يک طرف ماجرا محمد رويانيان، مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس باشد.

رویانیان طی چند روز گذشته و در گفت‌و‌گو با یکی از رسانه‌ها پس از 11 سال از ماجرای آب‌های آلوده پرده‌برداری کرد تا زوایای پنهان آن بعد از یک دهه مشخص شود.

ماجرا از این قرار بود که بازیکنان پرسپولیس در بازی با سپاهان به خاطر آب‎هایی که بین دو نیمه در آن بازی که سال 91 برگزار شد، مصرف کرده بودند به نوعی مسموم شدند و نتوانستند بازی را در شرایط عادی ادامه دهند. پس از آن بازی و همواره در آستانه نبرد پرسپولیس- سپاهان همواره موضوع آب‌های آلوده تبدیل به یکی از سوژه‌های داغ رسانه‌ها شده است.

اتفاقات آن دیدار که با برتری ۲ بر صفر سپاهان همراه شد یکی از پلیسی‌ترین پرونده‌های فوتبال ایران بود که هرگز هم اصل ماجرا معلوم نشد. پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند تیم رقیب آب‌ها را آلوده کرده ولی سپاهانی‌ها زیر بار این مساله نرفتند و در نهایت هم پرونده بی‌نتیجه باقی ماند. حالا محمد رویانیان در آخرین مصاحبه خود با اشاره به اینکه او یک پلیس است همان زمان از ماجرا با خبر شده است. رویانیان درباره این موضوع گفته است: "آب های آلوده از داخل باشگاه خودمان آلوده شد و سپاهان تقصیری نداشت! من خودم پلیسم و فهمیدم کدام بازیکن این کار را کرد!"

موضوع آب‌های آلوده و بازگشای مجدد آن توسط رویانیان موجب شد تا مدیر وقت تیم سپاهان هم به این موضوع واکنش نشان داده و معقتد است صحبت‌های رویانیان توهین به مردم سپاهان بود.

رسول خوروش در این باره گفته است: " موضوع قابل توجه این بود که چگونه شخصی چون آقای رویانیان مساله به این بزرگی را مشاهده کرده و از آن عبور کرده است. سوال این است که ایشان چند بار از این مسایل در کارنامه خود دیده و از آن عبور کرده است."

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان هم در واکنش به شایعات نقل و انتقالاتی که حول این تیم رخ داده از واژه آب‌های آلوده استفاده کرد و معتقد است این شایعات را همان افراد که در سال 91 آب بازیکنان پرسپولیس را آلوده کردند، ساخته‌اند.

7655