سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان: مطمئن هستم نتیجه خوبی خواهیم گرفت

سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان: مطمئن هستم نتیجه خوبی خواهیم گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی خارجی تیم ملی بسکتبال بانوان با ابراز رضایت از پیشرفت در روند آمادگی شاگردانش، گفت: مطمئن هستم در مسابقات پیش‌رو، نتایج خوبی خواهیم گرفت.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی بسکتبال بانوان ایران مردادماه برای نخستین بار به مسابقات ویلیام جونز و سپس به مسابقات سطح دو کاپ آسیا اعزام می‌شود؛ در همین راستا تمرینات تیم زیر نظر سرمربی خارجی در حال پیگیری است.

النی کاپوجیانی امروز چهارشنبه در مراسم تمرین تیم ملی بسکتبال بانوان ایران که در حضور رسانه‌ها و برای آماده‌سازی مسابقات ویلیام جونز و کاپ آسیا در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، درباره وضعیت بانوان بسکتبالیست کشورمان تاکید کرد: بازیکنان ایران خیلی بسکتبال را دوست دارند و خیلی خوشحال هستم که به این بانوان بسکتبال را آموزش می‌دهم.

وی ادامه داد: در این مدت کوتاه که از تمرین می‌گذرد، شاهد پیشرفت‌های چشمگیر بانوان بسکتبالیست هستم و موفقیت آنان در تورنمنت‌های پیش‌رو را مثبت ارزیابی می‌کنم و مطمئن هستم نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

سرمربی خارجی تیم ملی بسکتبال بانوان در مورد ترکیب تیم ملی هم خاطرنشان کرد: با ۳۰ نفر تمرین را شروع کردیم و در حال حاضر ۱۵ نفر در تیم ملی داریم که در حال تمرین هستند. با بررسی حریفان پیش‌رو تصمیم می‌گیریم کدام بازیکنان را حفظ کنیم؛ اما در هر پستی دو بازیکن را خواهیم داشت. نتیجه‌گرفتن برایم مهم است و سعی می‌کنم بازیکنانی را انتخاب کنم که به کسب نتیجه کمک کنند.

کاپوجیانی در مورد کادر فنی تیم ملی هم تصریح کرد: خیلی از کادر راضی هستم. هر کدام از مربیان و کادر وظایف مخصوص خود را دارند. از این مورد خیلی راضی هستم و در روز چند بار با هم جلسه داریم و بازخوردهایی که از تمرینات به دست می‌آید را بررسی می‌کنیم.

2636