بنزما و رونالدو؛ از رقابت در یورو 2020 تا رقابت در لیگ عربستان

بنزما و رونالدو؛ از رقابت در یورو 2020 تا رقابت در لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما شب گذشته به طور رسمی راهی الاتحاد عربستان شد و به این ترتیب به جمع ستاره هایی که به لیگ عربستان رفته اند، پیوست.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما دیگر تصمیم گرفت به دوران حضورش در رئال مادرید پایان دهد و پس از چهارده سال حضور در جمع مادریدی ها، رئال مادرید را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرد و راهی الاتحاد عربستان شد و باید دید که عملکردش در لیگ حرفه ای عربستان به چه شکل خواهد بود.

کریستیانو رونالدو در تیم النصر عربستان توپ می زند که رقیب الاتحاد عربستان است. در واقع بنزما و رونالدو یک رقابت ویژه در فصل آینده فوتبال عربستان خواهند داشت. بنزما و رونالدو در رقابت های یورو 2020 یک رقابت جذاب با هم داشتند. در واقع در دور گروهی بازی های یورو 2020، تیم ملی فرانسه و تیم ملی پرتغال با هم هم‌گروهی شده بودند و در بازی رو در روی پرتغال و فرانسه، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما با هم روبرو شدند که در آن بازی هم بنزما و هم رونالدو گلزنی کردند. بنزما و رونالدو در آن بازی خوش و بش ویژه ای با هم داشتند و علت این خوش و بش هم این بود که آن ها از سال 2009 تا 2018 در رئال مادرید با هم هم‌تیمی بوده اند.

1471