چلسی قیمت مهاجم آلمانی خود را به رئال مادرید اعلام کرد

چلسی قیمت مهاجم آلمانی خود را به رئال مادرید اعلام کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید پس از قیمتی که چلسی برای فروش هاورتز درخواست کرد علاقه خود به این معامله را کاهش داده است.

به گزارش فوتبالی، تیم اسپانیایی با نمایندگان کای هاورتز صحبت کرده است و به طور واضح اعلام کرده اند که به جذب او در این تابستان علاقه مند هستند. کارلو آنچلوتی این بازیکن 23 ساله را مهاجمی چند پستی می‌بیند که می‌تواند جایگزین آسنسیو و هازارد شود. چلسی مایل است تا این ستاره آلمانی را حفظ کند اما حاضر است تا او را با قیمتی خوب بفروشد تا پس از دوازده ماه خرج مداوم در بازار نقل و انتقالات بودجه خود را افزایش دهد. به نظر می‌رسد این تیم می‌خواهد تا مبلغی که درسال 2020 برای خرید هاورتز خرج کرد را برگرداند که بیشتر از 70 میلیون پوند بود. رئال مادرید با توجه به این قیمت از میز مذاکره کنار کشیده است. سران رئال مادرید بر سر ارزش هاورتز با سران چلسی هم نظر نیستند و با توجه به دو سال باقی مانده از قرارداد هاورتز رئالی ها علاقه ای به انجام این معامله با این مبلغ ندارند.

با وجود شکست این معامله هاورتز هنوزم شانس خوبی برای خروج از چلسی دارد و بایرن مونیخ که تحت هدایت توخل سرمربی سابق هاورتز است، از تحسین کنندگان قدیمی این بازیکن است و او را گزینه خوبی برای جانشینی توماس مولر می‌بیند. 

2102