سعودی ها دست بردار نیستند؛ النصر به دنبال جذب ویلفرد زاها

سعودی ها دست بردار نیستند؛ النصر به دنبال جذب ویلفرد زاها

پایگاه خبری فوتبالی – در ادامه گام های بلند تیم های سعودی در راه جذب ستارگان دنیای فوتبال به لیگ این کشور تیم النصر قراردادی سه ساله به ویلفرد زاها پیشنهاد داده است.

به گزارش فوتبالی، تیم عربستانی قراردادی سه ساله به ارزش 45 میلیون پوند (15 میلیون پوند به ازای هر فصل) روبروی زاها که در این تابستان بازیکن آزاد خواهد بود قرار داده است، نمایندگان این بازیکن تماس هایی را از طرف تیم اتلتیکو مادرید و سه تیم دیگر حاضر در چمپیونز لیگ دریافت کرده اند درحالی که گزینه تمدید قرارداد با کریستال پالاس نیز هنوز روی میز است. این ستاره ساحل عاجی هنوز تصمیم خود را برای قدم بعدی حرفه فوتبالی اش نگرفته است. زاها طی سال های اخیر مدام به تیم های دیگر مانند آرسنال لینک شده است اما با این همه بخش بزرگی از دوران فوتبالی خود را در این تیم لندنی گذرانده است. او در مجموع 458 بار با پیراهن کریستال پالاس پا به میدان گذاشته و موفق شده تا 90 گل و 76 پاس گل را نیز در راستای کمک به تیمش به ثبت برساند.

حال با وجود این‌که چندی پیش گمان می‌شد رونالدو از النصر جدا شود، با وجود تحول بزرگی که تیم های سعودی به دنبال آن هستند و با جذب بنزما توسط الاتحاد شروع شد و با تلاش برای جذب ستارگانی مانند مسی، زاها، کانته و ... ادامه دارد، آیا زاها هم تیمی رونالدو در النصر خواهد شد؟

2102