آرسنال به دنبال جذب مدافع منچستر سیتی

آرسنال به دنبال جذب مدافع منچستر سیتی

پایگاه خبری فوتبالی – آرسنال به مذاکرات خود با منچستر سیتی برای جذب ستاره آن‌ها که در حال حاضر به صورت قرضی در بایرن مونیخ توپ می‌زند ادامه داده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از به پایان رساندن لیگ در رتبه دوم، میکل آرتتا حالا به دنبال تقویت شالوده تیمش در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو است. این مربی اسپانیایی به دنبال جذب دو هافبک برای خط میانی توپچی هاست که دکلان رایس مهم ترین هدف او محسوب می‌شود؛ هم‌چنین طبق گفته ها آرسنال به ایلکای گوندوغان که در این تابستان به پایان قرارداد خود با منچستر سیتی می‌رسد نیز قراردادی دوساله پیشنهاد داده است.

به نقل از اسکای اسپورتس، آرسنال مذاکراتی را با سیتیزن ها بر سر انتقال احتمالی کانسلو شروع کرده است اما در حال حاضر بین قیمت درخواستی سیتی و قیمت مد نظر آرسنال اختلاف وجود دارد. قهرمان این فصل لیگ جزیره به طرز عجیبی در ژانویه پس از قطع علاقه گواردیولا به کانسلو به او اجازه خروج داد و ستاره پرتغالی به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست. آرسنال در راستای تقویت پست دفاع راست خود گزینه های مختلفی را مد نظر دارد و صحبت هایی را نیز در مورد ساشا بوی مدافع تیم گالاتاسرای با این تیم داشته است. پیشنهاد 14 میلیون پوندی توپچی ها پیش‌تر توسط تیم ترکیه ای رد شده بود چرا که آن‌ها ارزش این بازیکن را حدود 25 میلیون یورو می‌دانند. گزینه دیگر آرسنال مدافع راست 18 ساله رئال وایادولید، ایوان فرسندا است که هرچند بند فسخ 40 میلیون یورویی در قراداد خود دارد، با وجود سقوط این تیم به دسته پایین تر حال این معامله با حدود 20 میلیون یورو می‌تواند انجام شود.

2102