گزینه‌های جذاب جانشینی گالتیه در پاریسن ژرمن

گزینه‌های جذاب جانشینی گالتیه در پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - از یولیان ناگلزمان، زین الدین زیدان و آنتونیو کونته به عنوان گزینه‌های احتمالی جانشینی کریستوف گالتیه در پاریسن ژرمن نام برده می شود.

به گزارش فوتبالی، همانطور که حدس زده می شد کریستوف گالتیه فصل آینده سرمربی پاریسن ژرمن نخواهد شد. پی‌اس‌جی در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی فرانسه حذف شد، اما توانست قهرمان لیگ فرانسه شود که اصلاً برای ناصر الخلیفی راضی کننده نیست. حالا پاریسن ژرمن باید یکی سرمربی جدید برای فصل جدیدش انتخاب کند. 

سرمربیگری در پاریسن ژرمن، توقعات زیادی به همراه خواهد داشت. ناصر الخلیفی و هواداران پی‌اس‌جی از مربی جدید انتظار دارند تا آن‌ها را به مقام قهرمانی اروپا برساند. 

منابع نزدیک به پاریسن ژرمن از یولیان ناگلزمان سرمربی سابق بایرن مونیخ به عنوان گزینه جدی نام می برند و گفته می شود در صورت حضور ناگلزمان در پارک دو پرنس، تیری آنری به عنوان دستیار این سرمربی آلمانی کار خواهد کرد. البته کارنامه کاری ناگلزمان باعث شده که سران پاریسن ژرمن کمی بیشتر فکر کنند. 

سران پی‌اس‌جی همه تلاش خود را کرده‌اند. آن‌ها در 12 سال اخیر 6 سرمربی استخدام کرده‌اند، امما هنوز نتوانستند به اهداف خود برسند. به جز ناگلزمان، از کونته و زیدان به عنوان گزینه‌های دیگر نام برده می شود.

4416