واکنش ژاوی به مذاکرات پدر مسی با لاپورتا

واکنش ژاوی به مذاکرات پدر مسی با لاپورتا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا معتقد است که لیونل مسی در مذاکرات میان پدرش با خوان لاپورتا رییس بلوگرانا، دست بالاتر را دارد.

به گزارش فوتبالی، جدایی قهرمان جام جهانی 2022 قطر از پاریسن ژرمن تایید شده و حالا این ستاره آرژانتینی در حال بررسی گزینه‌های جذابش برای آینده‌اش است. شب گذشته خورخه مسی، پدر لئو مسی جلسه‌ای با خوان لاپورتا برگزار کرد تا احتمال بازگشت فرزندش به بارسا را بسنجد. لیونل مسی دو پیشنهاد فوق جذاب دیگر نیز از اینتر میامی و الهلال عربستان دارد که از نظر مالی، اصلاً قابل مقایسه با کاتالان‌ها نیستند. 

به نقل از سایت گل، سه شنبه عصر تیم‌های بارسلونا و ویسل کوبه در دیداری تدارکاتی برای تجلیل از آندرس اینیستا مقابل هم بازی کردند و ژاوی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "مذاکرات با مسی؟ همه چیز در دستان رییس و پدر مسی است. خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد. باید ببینیم در نهایت چه می شود، اما همه می دانیم که لئو دست بالاتر را دارد و در آخر، او تصمیم نهایی را می گیرد."

چند روز قبل، لاپورتا پس از مذاکرات طولانی با خاویر تباس، توانست اجازه لالیگا را برای ثبت قرارداد گاوی بگیرد و همچنین درباره احتمال بازگشت مسی نیز حرف زدند که تباس به کاتالان‌ها اجازه داد تا این ستاره آرژانتینی به لالیگا بازگردد.

4416