الاهلی و الشباب به دنبال جذب ستاره سابق آرسنال و بارسلونا

الاهلی و الشباب به دنبال جذب ستاره سابق آرسنال و بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ که دیگر آینده‌ای در چلسی ندارد، مورد توجه تیم‌های عربی همچون الاهلی و الشباب عربستان قرار گرفته.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در ژانویه 2022 بود که پیر امریک اوبامیانگ را از آرسنال به خدمت گرفت. این مهاجم گابونی در جمع آبی و اناری پوشان عملکرد بسیار خوبی داشت و در بازی های مهمی مثل ال کلاسیکو درخشان ظاهر شد و توانست محبوبیت ویژه ای میان هواداران بارسلونا پیدا کند.

او در تابستان گذشته با آمدن رابرت لواندوفسکی مجبور شد بارسلونا را ترک کند. در واقع خوان لاپورتا برای این که بتواند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند و یک تراز مالی مناسب در بارسا ایجاد کند، اقدام به فروش برخی از بازیکنان کرد که اوبامیانگ یکی از آن ها بود و راهی چلسی شد. حالا بعد از گذشت بیش از 10 ماه، اوبامیانگ در چلسی اوقات سختی را سپری می کند و فقط 3 گل در 23 بازی برای آبی‌های لندن به ثمر رسانده.

به نقل از فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات، چلسی دیگر قصد ادامه همکاری با ستاره گابنی را ندارد و می خواهد او را به فروش برساند. رومانو در توییتی نوشت: "الاهلی و الشباب دو باشگاهی هستند که وضعیت اوبامیانگ را زیر نظر گرفته‌اند. در ماه فوریه، اوبا پیشنهاداتی از لیگ آمریکا و لس آنجلس اف سی را رد کرد، چون اولویتش بازی در فوتبال اروپا بود. هیچ شکی در خروج اوبا از چلسی نیست."

4416