دو پیشنهاد اروپایی برای مسی

دو پیشنهاد اروپایی برای مسی

پایگاه خبری فوتبالی - آینده مسی قرار است که به یکی از سریال های کشدار تابستانی تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، زمانی که همه تصور می کردند که عربستان و اینتر میامی قرار است مقاصد تابستانی بازیکن آرژانتینی باشد، جلسه پدر این بازیکن با لاپورتا درهای بارسلونا را به رویش باز کرد و البته به نظر می رسد که این بازیکن پیشنهادهای دیگری هم دریافت کرده است.

آس گزارش داده است که لئو در ساعات اخیر دو پیشنهاد از جان باشگاه های بزرگ اروپا دریافت کرده است که اسمشان فاش نشده است. در حقیقت یکی از این باشگاه ها پیشنهاد خوبی را  ارائه کرده و به همین خاطر مسی در حال فکر کردن به این پیشنهاد است و ممکن است که نظرش را تغییر بدهد.

مسی همیشه گفته است که هدفش ماندن در فوتبال اروپا است و پدرش خورخه گفت که از بازگشت او به بارسلونا استقبال خواهد کرد هر چند که مشکلات مالی باعث شده تا کاتالان ها همچنان کار آسانی برای بازگرداندن فوق ستاره آرژآنتینی نداشته باشند. 

در این شرایط دو باشگاه بزرگ اروپا با مسی تماس گرفته اند. نام این باشگاه ها اعلام نشده اما با توجه به قدرت مالی انگلیسی ها به نظر می رسد که شانس پیوستن لئو به این لیگ خیلی بیشتر از سایر گزینه هایش باشد. 

مسی بخت اصلی کسب توپ طلای 2023 است و به همین خاطر باشگاه های بزرگ اروپا از خرید او استقبال می کنند تا بتوانند روی بعد تبلیغاتی توپ طلای این ستاره حساب کنند.

4125