درخشش پدیده بارسلونا در شب تجلیل از اینیستا

درخشش پدیده بارسلونا در شب تجلیل از اینیستا

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از معماهای فصل بارسلونا، پابلو توره بوده است. بازیکن اهل کانتابریا در تابستان گذشته به عنوان یکی از جواهرات فوتبال اسپانیا به بارسلونا پیوست اما فصل را با فقط 13 بازی و 333 دقیقه حضور در میادین رسمی به اتمام رساند.

به گزارش فوتبالی، پابلو توره در اولین فصل حضورش در بارسلونا سعی کرد که زیر نظر بزرگان بارسلونا آموزش ببیند  اما نتوانست درون زمین استعدادش را بروز بدهد. پابلو توره در حالی با فصل وداع کرد که توانست در ورزشگاه ملی توکیو بدرخشد و دو پاس گل به کسیه و اریک گارسیا داد تا بارسلونا با نتیجه دو بر صفر در دیدار دوستانه مقابل ویسل کوبه پیروز شود. پابلو با این عملکرد تلاش کرد که به ژاوی ثابت کند که در فصل آینده لایق دقایق بیشتری است. 

اینیستا در این بازی چند حرکت درخشان داشت تا یاد دوران حضورش در بارسلونا را زنده کند. آندرس در بازی ویسل کوبه و ساپورو برای آخرین بار در تیم ژاپنی بازی خواهد کرد. این بازی فرصتی برای اولین بازی خولیان آرائوخو بود که این بازیکن مکزیکی یک نیمه در پست دفاع راست و یک نیمه در پست دفاع چپپ برای بارسلونا بازی کرد. برخی از جواهرات لاماسیا نیز در این بازی حضور داشتند. پائو پریم که دوست دارد جایگزین بوسکتس در آینده باشد، دقایقی بازی کرد. دنی رودریگز نیز بال چپ کلاسیکی است که  آینده درخشانی دارد. فورت یک دفاع راست هجومی است و اونای هرناندز نیز چند شوت از راه دور زد و مارک گویو نیز مهاجمی است که در یوروی زیر 17 سال خوش درخشید. اینیستا در دقیقه 81 از زمین خارج شد که ژاوی به سمتش رفت و او را بغل کرد. 

4125