سرنوشت گل‌محمدی در انتظار مجمع باشگاه پرسپولیس

سرنوشت گل‌محمدی در انتظار مجمع باشگاه پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد آینده رضا درویش در باشگاه پرسپولیس نقش بسیار مهمی در تصمیم‌گیری یحیی گل‌محمدی برای ادامه همکاری با قرمزها داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد به واسطه فشارهایی که در طول فصل متحمل شده، ادعا کرده که شاید ترجیح دهد به مدت نیم فصل به استراحت بپردازد اما برخی بر این عقیده‌اند که سرمربی پرسپولیس با این کار می‌خواهد به باشگاه فشار بیاورد که تیم قدرتمندی برای حضور در آسیا آماده کند.

هر چند شب گذشته رضا درویش در گفت‌و‌گو با برنامه فوتبال برتر مجدد روی ادامه حضور یحیی گل‌محمدی تاکید و به صراحت اعلام کرد یحیی در پرسپولیس ماندنی است اما به نظر می‌رسد سرمربی قرمزها علاوه بر شرایطی که برای فصل آینده مدنظر دارد منتظر تعیین تکلیف هیات مدیره باشگاه است و شاید تغییر در بدنه مدیریتی این باشگاه یحیی را مجبور به گرفتن تصمیم جدیدی کند.

تصمیم‌های سازمان خصوصی‌سازی این روزها شرایط سرخابی‌هارا تحت تاثیر قرار داده است. اختلاف نظر شدید بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی، کار را برای سرخابی‌ها دشوار کرده و آینده مبهمی برای آنها ساخته است.

اتفاقات صبح امروز مجمع باشگاه استقلال حاکی از این است اختلاف نظر وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی به شدت جدی شده و این وضعیت، هرگز تاثیر خوبی روی شرایط سرخابی‌ها نخواهد داشت. این یک نگرانی بزرگ و جدی برای استقلال و پرسپولیس به حساب می‌آید. دو باشگاهی که بدون شک باید به شیوه‌ای متفاوت از این اداره شوند و نقش یک قربانی را برای درگیری بین نهادهای دیگر بازی نکنند.

باید منتظر ماند و دید بعد از جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس که گفته می‌شود هیچ‌کدام از اعضای هیات مدیره قرمزها در آن شرکت نخواهند کرد، تکلیف تیم مدیریتی جدید پرسپولیس مشخص خواهد شد یا نه.

گفته می‌شود اگر رضا درویش در پرسپولیس نماند، احتمال رفتن یحیی از پرسپولیس، به مراتب بیشتر از احتمال ادامه همکاری او با این باشگاه است.

7655