اولین خرید بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات

اولین خرید بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی - مارکا و فابریتزیو رومانو فاش کردند که اینیگو مارتینز مدافع اتلتیک بیلبائو، اولین خرید بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، متئو آلمنی مدیرورزشی بارسلونا در فصل گذشته نیز سعی کرد تا اینیگو مارتینز را به خدمت بگیرد، اما این بازیکن تحت قرارداد اتلتیک بیلبائو بود و کاتالان‌ها به خاطر مشکلات مالی زیاد، نتوانستند پول او را بپردازند و بدین ترتیب، مارتینز یک فصل دیگر در باسک ماندگار شد. 

حالا مارکا و رومانو ادعا کردند که تمامی کارهای اداری بین مارتینز و بارسا انجام شده و این بازیکن پس از 30 ژوئن، به عنوان بازیکن بلوگرانا معرفی خواهد شد. قرارداد مارتینز با بارسلونا 2 ساله خواهد بود، چون او 32 سال سن دارد.

البته هنوز انجام این انتقال 100% قطعی نشده، چون مشکلات اقتصادی بارسلونا، هرلحظه می تواند کار دست این تیم بدهد. اگر لالیگا اجازه دهد، مارتینز به زودی به عنوان بازیکن بارسا معرفی خواهد شد، اما اگر موانعی در این راه وجود داشته باشد، مارتینز می تواند در اواسط پنجره نقل و انتقالاتی، دنبال تیم جدیدی باشد. 

به هرحال خوان لاپورتا از انجام این انتقال مطمئن است و در چند هفته اخیر مذاکراتی با لالیگا انجام داده تا بداند تا چه اندازه می تواند در این پنجره دست به جیب شود.

4416