برتری الاهلی مصر در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آفریقا

برتری الاهلی مصر در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آفریقا

پایگاه خبری فوتبالی- بازی رفت فینال مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آفریقا با برتری الاهلی مصر همراه شد.

به گزارش فوتبالی، مسابقه تیم های الاهلی مصر و الوداد مراکش، دو باشگاه قدرتمند شمال قاره سیاه، با حضور بیش از ۵۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه ملی شهر قاهره به قضاوت "معتز ابراهیم" از لیبی برگزار شد.

در آخرین دقیقه نیمه اول این بازی، "پرسی تائو" بازیکن ۲۹ ساله اهل آفریقای جنوبی روی پاس ارسالی "حسین الشحات" دروازه الوداد را باز کرد تا الاهلی با برد یک بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم بازی، "محمود کهربا" بازیکن حنجالی ماه های اخیر فوتبال مصر روی پاس "حسن الشحات" گل دوم الاهلی را به ثمررساند. کهربا با این گل به حدنصاب ۶ گل زده در فصل جاری لیگ قهرمانان آفریقا رسید.
 
در ادامه بازی و در فاصله چهاردقیقه به پایان بازی، "سیف الدین بوهره" بازیکن ۲۳ ساله الوداد تنها گل این تیم را به ثمررساند تا نماینده مراکش به بازی برگشت امیدوار شود.
 
این بازی با چند صحنه داوری هم همراه شد. در دقیقه ۷ بازی به دنبال سرنگون شدن "حسن الشحات" در درون محوطه جریمه الوداد، بازیکنان الاهلی معتقد به ضربه پنالتی بودند که داور چنین اعتقادی نداشت. در دقیقه ۳۰ هم داور بازی رای به یک ضربه پنالتی به سود الاهلی داد اما بعد از بازبینی صحنه از طریق کمک داوری ویدئویی، تصمیم خود را پس گرفت.

در دقیقه ۴۷ بازی در صحنه ای جنجالی "ایوب العملود" مدافع الوداد در محوطه جریمه الاهلی سرنگون شد اما داور رای به ادامه بازی داد که با اعتراض شدید بازیکنان الوداد همراه شد.

بازی برگشت این دوتیم که تکلیف قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا را مشخص خواهد کرد، روز یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

۱۹۷۹