سفر تیم ملی بسکتبال اردن به ۶ کشور قبل از شرکت در جام جهانی

سفر تیم ملی بسکتبال اردن به ۶ کشور قبل از شرکت در جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی بسکتبال اردن برای آمادگی بیشتر قبل از حضور در مسابقات جام جهانی بسکتبال، اردوهای متعددی را پشت سرخواهد گذاشت.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اردن چند روزی است مرحله اول اردوی آماده سازی خود را در کشور یونان شروع کرده است و قرار است بعد ازاین اردو و انجام چند بازی دوستانه، مرحله بعدی اردوی تدارکاتی خود را طی روزهای ۲۷ خرداد تا ۵ تیر در لیتوانی برپا کند و ۳ بازی دوستانه را در این کشور انجام دهد.
اردوی سوم آماده سازی تیم ملی بسکتبال اردن طی روزهای ۱۲ تا ۲۱ تیر در کشور کانادا خواهد بود و در این مرحله ۴ بازی دوستانه در دستور کار تیم اردن قرار دارد.

تیم اردن بعد از اردوی کانادا دوباره به لیتوانی بازخواهد گشت و در مرحله چهارم اردوی تدارکاتی خود در این کشور که طی روزهای ۲۷ تیر تا ۴مرداد خواهد بود، ۴ بازی تدارکاتی را انجام خواهد داد.

تیم بسکتبال اردن بعد از اردوی لیتوانی به پرتغال سفر خواهد کرد و در یک رقابت دوستانه در این کشور که روزهای چهارم تا هشتم مرداد انجام خواهد شد شرکت می کند.
این تیم بعد از سفر طولانی به کشورهای مختلف، طی روزهای سیزدهم تا شانزدهم مرداد در یازدهمین دوره مسابقات جام «ملک عبدالله دوم» در اردن شرکت خواهد کرد.

تیم بسکتبال اردن بعد از این مسابقات به گرجستان سفر خواهد کرد و در رقابت های چهارجانبه این کشور که طی روزهای بیستم تا بیست و سوم مرداد انجام خواهد شد، به میدان می رود.

آخرین مرحله آماده سازی اردن برای شرکت در جام جهانی بسکتبال، اردوی تدارکاتی در کشور چین خواهد بود که طی روزهای ۲۷ تا ۳۱ مرداد برپا خواهد شد و شامل ۳ بازی تدارکاتی خواهد بود. تیم اردن بعد از این اردو به منظور شرکت در جام جهانی بسکتبال به فیلیپین سفر خواهد کرد.

تیم اردن در مسابقات جام جهانی بسکتبال در گروه سوم با تیم های آمریکا، یونان و نیوزیلند رقابت خواهد کرد.

۱۹۷۹