ادعای کالچو مرکاتو/ اخراج مالدینی از میلان

ادعای کالچو مرکاتو/ اخراج مالدینی از میلان

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از جلسه پائولو مالدینی و ریکی ماسارا با مالک میلان، اسطوره میلان شغلش را در این باشگاه از دست داد. 

به گزارش فوتبالی، مالدینی در میلان توانست این تیم را دوباره برای قهرمانی و رقابت در بالاترین سطح بسازد. روسونری فصل قبل به قهرمانی سری آ رسید و در این فصل نیز توانست به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا برسد، اما در نیمه نهایی برابر اینتر با نتیجه سه بر صفر در مجموع دو بازی رفت و برگشت شکست خورد. 

حالا کالچو مرکاتو گزارش می دهد که روز دوشنبه جلسه‌ای میان پائولو مالدینی و مشاورش ماسارا با سران میلان برگزار شد که دنیلیه لونگو خبرنگار کالچو مرکاتو می گوید که جرو بحثی شدید در وسط جلسه میان مالدینی و کاردیناله در گرفت و حالا مالدینی شغلش را در میلان از دست داد. 

این اخراج ممکن است به معنای تغییر ساختار در راس باشگاه شود. مالدینی و ماسارا برای چندین فصل مسئول قراردادها و مذاکرات بودند و حالا روسونری به دنبال جایگزین مالدینی می گردد. 

توتومرکاتو وب نیز می گوید که بخشی از این دعوا میان مالدینی و کاردیناله به جورجیو فورلانی رییس باشگاه نیز مربوط می شود. کسی که در اواخر مذاکرات مالدینی با لیائو، نقش پررنگی بازی کرد. 

4416