صحبت‌های سنگربان رئال مادرید درباره بازی کردن در کنار بنزما

صحبت‌های سنگربان رئال مادرید درباره بازی کردن در کنار بنزما

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا سنگربان رئال مادرید می گوید که بازی کردن در کنار بازیکنی مثل کریم بنزما، یک افتخار بزرگ برای او بود. 

به گزارش فوتبالی، پیش از آخرین بازی رئال مادرید در این فصل، خبر ناگواری به هواداران این تیم داده شد. باشگاه رئال در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که کریم بنزما قراردادش را تمدید نخواهد کرد و بدین ترتیب در فصل آینده دیگر بازیکن این باشگاه نخواهد بود. بازی رئال مادرید با اتلتیک بیلبائو با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و کریم بنزما تک گل لوس بلانکوس را در این بازی به ثمر رساند. 

کورتوا درباره این بازی گفت: "امروز در فاز هجومی زیاد خطرناک نبودیم و موقعیت‌های خوبی نساختیم. متاسفم که نتوانستیم کلین شیت کنیم. این اتفاق در طول فصل نیز رخ می داد، اما مطمئنم که فصل آینده بهتر خواهیم شد."

"بنزما؟ بازی کردن درکنار او بسیار لذت بخش بود. او یک بازیکن فوق العاده و اسطوره واقعی است. متاسفم که او دارد می رود، اما ما درک می کنیم. او حق دارد که راجع به آینده‌اش تصمیم بگیرد. بهترین آرزوها را برای او و خانواده‌اش می کنم."

"امروز و دیروز، روزهای خداحافظی کردن بودند و ما بابت ترک بازیکنان بزرگ تیم ناراحتیم. باید از آن‌ها به خصوص کریم بنزما، تشکر کنیم چون جام‌ها و افتخارات زیادی برای این باشگاه به ارمغان آوردند."

4416