لوکاکو نمی‌خواهد به چلسی بازگردد

لوکاکو نمی‌خواهد به چلسی بازگردد

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو ستاره بلژیکی چلسی که به صورت قرضی در اینتر بازی می کند، در گفت و گویش با مائوریسیو پوچتینو اعلام کرده که علاقه‌ای برای بازگشت به لندن ندارد. 

به گزارش فوتبالی، لوکاکو بعد از درخشش با لباس اینتر زیر نظر آنتونیو کونته در فصل 2020-21، با مبلغ 110 میلیون یورو به چلسی پیوست، اما دوران این ستاره بلژیکی در استمفوردبریج خیلی خوشایند نبود و لوکاکو پس از یک فصل بازی در انگلستان، دوباره به اینتر بازگشت، اما نتوانسته آن لوکاکوی 2 فصل قبل باشد. البته این مهاجم 30 ساله توانست در چند هفته اخیر، کاملاً تاثیرگذار بازی کند و حالا با اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است.

به نقل از سایت گل، هفته گذشته مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی جدید چلسی انتخاب شد و بسیاری فکر کردند که با وجود این سرمربی آرژانتینی در استمفوردبریج، لوکاکو خواهان بازگشت به لندن باشد، اما این ستاره بلژیکی به صورت واضح این موضوع را رد و اذعان کرد که می خواهد در اینتر بماند. نکته جالب این است که لوکاکو در این فصل جایگاه ثابتی در ترکیب سیمونه اینزاگی نداشت و اغلب به عنوان بازیکن نیمکت نشین بازی را دنبال می کرد و گزینه سوم نراتزوری در خط حمله، پس از ادین ژکو و لوتارو مارتینز بود.

4416