امباپه: هیچ انتظاری از پی‌اس‌جی ندارم

امباپه: هیچ انتظاری از پی‌اس‌جی ندارم

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه علیرغم ناراحتی‌اش بابت شکست پاریسن ژرمن در آخرین هفته لیگ فرانسه، می گوید که هیچ انتظاری از این باشگاه ندارد. 

به گزارش فوتبالی، روز شنبه پاریسن ژرمن در دیدار خانگی برابر کلرمن فوت با نتیجه سه بر دو مغلوب شد، اما قبل آن موفق به مسجل کردن قهرمانی لیگ فرانسه شده بود. کیلیان امباپه در این فصل، بیست و نه گل برای پی‌اس‌جی در لیگ فرانسه به ثمر رساند و مقام آقای گلی را برای خود کرد. 

امباپه به کانال پلاس گفت: "چه انتظاری از پاریسن ژرمن در فصل بعدی دارم؟ هیچی. من اینجا هستم تا بازی کنم. هنوز یک قرارداد دارم. باشگاه به خوبی کارش را انجام می دهد و من نیز به شدت از نحوه کار باشگاه راضی هستم. بقیه موارد به من ربطی ندارند."

امباپه بعد از گل کردن پنالتی‌اش در دقیقه 21، پیراهن سرخیو ریکو دروازه‌بان پاریسن ژرمن را که در حادثه اسب سواری به شدت مصدوم شده بود را بالا گرفت. 

"مهم ترین نکته، ادای احترام به سرخیو ریکو بود. چیزهای مهم تری از فوتبال هستند. در زمین، ما قهرمانی خود را مسجل کرده بودیم. می توانستیم 22-0 شکست بخوریم و هیچ اتفاق ناگواری رخ ندهد. اما باید یاد ریکو را زنده نگه می داشتیم. کل هفته نگرانی سلامتی‌اش بودیم. برای سلامتی او دعا خواهیم کرد."

4416